نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲

انتشار تصاویر جدید فیلم Black Panther

مجله امپایر شماره جدید خود را به فیلم Black Panther اختصاص داده و تصاویر جدیدی از این فیلم مورد انتظار منتشر کرده است.

کمتر از دو ماه دیگر فیلم مورد انتظار پلنگ سیاه (Black Panther) به‌روی پرده‌های سینما خواهد رفت تا طرفداران مارول و دنیای کامیک شاهد اولین ماجراجویی مستقل شخصیت تی‌چالا در دنیای سینمایی مارول باشند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مجله امپایر شماره جدید خود را به این فیلم اختصاص داده است. مجله امپایر تاکنون دو تصویر روی جلد از شماره ماه ژانویه ۲۰۱۸ خود را منتشر کرده که در روی آن، تصویر شخصیت پلنگ سیاه نقش بسته است. علاوه بر این، مجله امپایر تصاویر جدیدی از فیلم Black Panther را نیز منتشر کرده است. این شماره مجله امپایر قرار است حاوی اطلاعات جدیدی نیز از این فیلم باشد و همچنین طبق تصویر روی جلد این مجله، شماره جدید مجله امپایر احتمالا حاوی تصاویر و اطلاعات جدیدی از دیگر فیلم‌های مورد انتظار سال ۲۰۱۸ نیز خواهد بود. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Black Panther Empire Image

شخصیت پلنگ سیاه برای اولین‌بار در معرفی فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) شد و تمرکز فیلم Black Panther قرار است روی مبارزه تی‌چالا با دو شخصیت شرور و منفی یولیسیس كلا و اریک کیلمانگر باشد. در یکی از تصاویر روی جلد شماره جدید مجله امپایر، تاثیرات فلز وایبرنیوم روی لباس شخصیت تی‌چالا در این فیلم قابل مشاهده است. اواخر ماه مهر امسال، مارول دومین تریلر رسمی فیلم فیلم Black Panther را منتشر کرد. طبق اولین پیش بینی‌ها از فروش این فیلم، فیلم Black Panther در سه روز نخست اکران خود بیش از ۹۰ میلیون دلار خواهد فروخت. طبق پیش بینی منتشر شده، این فیلم احتمالا در سه روز اول اکرانش بیش از فیلم Justice League (لیگ عدالت) خواهد فروخت.

چادویک بوزمن در نقش تی‌چالا (پلنگ سیاه)، مایکل بی جردن در نقش اریک کیلمانگر، اندی سرکیس در نقش یولیسیس كلا (Ulysses Klaw)، دانای گوریرا در نقش اوکویه، لوپیتا نیونگو در نقش ناکیا، مارتین فریمن در نقش اورت راس، استرلینگ کی براون در نقش ان‌جوبو، آنجلا باست در نقش راموندا، فارست ویتاکر در نقش زوری، دنیل کالویا در نقش وکابی، وینستون دوک ام‌باکو (من ایپ)، لتیشیا رایت در نقش شوری، جان کانی در نقش تی‌چاکا، سیدل نوئل در نقش زولیزوا و فلورنس کاسومبا در نقش ایو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Panther حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Black Panther برای اکران در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۱۸ (۲۷ بهمن ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. کارگردانی این فیلم بر عهده رایان کوگلر، کارگردان فیلم‌هایی چون کرید (Creed) و Fruitvale Station، و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده کوگلر و جو رابرت کول بوده است. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده