نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۲

فیلم Lady Bird به پرفروش ترین فیلم کمپانی A24 تبدیل شد

فیلم تحسین‌شده لیدی برد (Lady Bird) سرانجام به موفق‌ترین و پرفروش‌ترین فیلم کمپانی A24 در بازار آمریکایی شمالی تبدیل شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Lady Bird به موفقیت دیگری دست پیدا کرده است. پس از اینکه این فیلم توانست با حدود ۲۰۰ نقد کاملا مثبت در وب‌سایت راتن تومیتوز به یک رکوردشکنی تاریخی و غیر منتظره دست پیدا کند، حال فیلم Lady Bird به پرفروش‌ترین فیلم کمپانی A24 در بازار آمریکای شمالی تبدیل شده است. طبق اطلاعاتی که وب‌سایت باکس آفیس موجو منتشر کرده، فیلم Lady Bird به فروش کمی بیش از ۲۸.۳ میلیون دلار در آمریکای شمالی دست پیدا کرده است و بدین ترتیب با پشت سر گذاشتن فیلم Moonlight (مهتاب) با فروش کمی بیش از ۲۷.۸ میلیون دلار، تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم کمپانی A24 در بازار آمریکای شمالی شد.

Lady Bird Review Roundup

با وجود این، فیلم Moonlight به کارگردانی بری جنکینز که جایزه بهترین فیلم اسکار 2017 را دریافت کرده است، با فروشی بیش از ۶۵ میلیون دلار هنوز پرفروش‌ترین فیلم کمپانی A24 در بازارهای جهانی است. با این حال، اکران جهانی فیلم Lady Bird هنوز آغاز نشده و انتظار می‌رود که این فیلم عملکرد بسیار خوبی را نیز در گیشه جهانی داشته باشد. اکران محدود این فیلم از ماه آبان امسال در ۴ سینما آغاز شد که این فیلم در سه روز نخست اکران خود بیش از ۳۶۴ هزار دلار فروخت. اکران گسترده این فیلم نیز از ماه گذشته آغاز شده است. اتفاقات و داستان فیلم Lady Bird در شهر ساکرامنتو، کالیفرنیا روایت می‌شود که داستان فیلم در مورد دوران بلوغ یک دانش‌آموز دبیرستانی و رابطه آشفته‌اش با مادرش است. گرتا گرویگ کارگردانی و نویسندگی فیلم Lady Bird را بر عهده داشته است. پس از فیلم Nights and Weekends، این فیلم، دومین تجربه کارگردانی گرویک است.

سیرشا رونان، لاری میت کالف، تریسی لتس، لوکاس هجز، تیموتی شلمی، بینی فلدستاین، کاترین نیوتون، اودیا راش، استیون هندرسون و لوئیس اسمیت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Lady Bird حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین این فیلم در چهار بخش که شامل بهترین فیلم کمدی / موزیکال، بهترین بازیگر نقش اول زن در فیلم کمدی برای سیرشا رونان، بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای لاری میت کالف و بهترین فیلمنامه می‌شود، نامزد دریافت جایزه از مراسم جوایز گلدن گلوب 2018 شده است. علاوه بر این، از فیلم Lady Bird به‌عنوان یکی از شانس‌های اصلی اسکار 2018 نام برده می‌شود.


منبع Yahoo
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده