نویسنده: رضا علمی
// دوشنبه, ۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

نقش احتمالی ریز احمد در فیلم Venom مشخص شد

تصویر جدیدی از پشت صحنه فیلم مورد انتظار Venom (ونوم) منتشر شده و توضیحات زیر این تصویر نقش احتمالی ریز احمد را لو داده است.

تصویر جدیدی از پشت صحنه فیلم مورد انتظار کمپانی سونی  پیکچرز (Sony Pictures)، یعنی فیلم Venom (ونوم) منتشر شده است که در آن هویت احتمالی شخصیتی که ریز احمد قرار است ایفاگر نقش آن باشد فاش شده است. اکانت توییتر Atlanta Filming منتشرکننده تصویر جدید است.

با وجود آنکه بسیاری از طرفداران اسپایدرمن هنگامی که خبر ساخت فیلمی جداگانه از شخصیت ونوم/ادی براک را شنیدند در برابر این ایده موضع گرفتند و علاقه چندانی از خود نشان ندادند، اما اعلام خبر حضور تام هاردی در نقش شخصیت ونوم، نظر بسیاری از مخالفان را تغییر داد و حال با امیدواری بیشتری منتظر اکران اولین اسپین‌آف مجموعه اسپایدرمن هستند.

پروژه ساخت فیلم Venom با اعلام حضور ریز احمد جدی‌تر از پیش نیز مورد توجه قرار گرفت و مراحل ساخت این فیلم با شتاب بیشتری رو به جلو در حال حرکت است. ریز احمد این روزها یکی از بازیگران روی بورس سینمای هالیوود است و از معروف‌ترین فیلم‌هایی که این بازیگر در کارنامهٔ کاری خود دارد می‌توان به Nightcrawler (شبگرد)، Jason Bourne (جیسون بورن) و City of Tiny Lights (شهر روشنایی‌های کوچک) اشاره داشت. در ابتدا تصور می‌شد که ریز احمد قرار است نقش شخصیت شرور و منفی کلتوس کاسدی ملقب به کارنیج (Carnage) را ایفا کند که البته این شایعات درست نبود و چند وقتی می‌شود که اخبار جدید، وودی هارلسون را ایفاگر نقش شخصیت کارنیج در فیلم Venom معرفی می‌کنند. تقریباً دو ماه از شروع فیلمبرداری این فیلم گذشته است و هنوز از صحت و سقم این اطلاعات آگاه نیستیم و با حدس و گمان از بازیگران احتمالی شخصیت‌های فیلم جدید کمپانی سونی پیکچرز سخن می‌گوییم.

البته با تصویر و متنی که زیر تصویر ریز احمد توسط اکانت توییتر Atlanta Filming متشر شده است می‌توان از نقش احتمالی این بازیگر در فیلم Venom مطلع شد. Atlanta Filming مدعی است که طبق گزارشاتی که منبع آن‌ها به دست آورده است، ریز احمد قرار است نقش شخصیت دکتر کارلتون دریک را ایفا کند. تصویر منتشرشده را با هم مشاهده می‌کنیم:

Riz-Ahmed

شخصیت دکتر کارلتون دریک، شخصیتِ کلیدی مجموعهٔ ۶ جلدی کتاب‌های کمیک Lethal Protector است و تام هاردی نیز پیش‌تر این موضوع را تأیید کرده بود که این شخصیت منبع الهام اصلی اقتباس فیلمی از شخصیت ونوم بوده است. کارلتون دریک رهبر گروهی به نام Life Foundation است و این گروه در تلاش است تا با سردرآوردن از قدرت درونی شخصیت ونوم، به تکثیر و همتاسازی این موجود دست یابد. نتیجه آزمایش‌های گروه Life Foundation منجر به خلق پنج سیمبیوت می‌شود و می‌توان گفت ونوم‌زادگان با نام‌های آگنی (Agony)، لشر (Lasher)، ریوت (Riot)، فیج (Phage) و اسکریم (Scream) سعی در نابودی ونوم دارند.

با توجه به آثار پیشین ریز احمد، نقش دکتر کارلتون دریک، نقش متفاوتی برای وی خواهد بود و به یاد نداریم نقش شخصیت شرور بزرگی را این بازیگر در فیلمی ایفا کرده باشد

اگر گفته‌ٔ منبع Atlanta Filming صحت داشته باشد، در آن صورت باید منتظر نقش‌آفرینی متفاوت و البته چالش‌برانگیزی برای ریز احمد باشیم. با توجه به آثار پیشین این بازیگر، این نقش متفاوتی برای وی خواهد بود و به یاد نداریم نقش شخصیت شرور بزرگی را ریز احمد در فیلمی ایفا کرده باشد. ریز احمد هنوز ۳۵ سال دارد و مطمئناً نقش‌های متفاوت زیادی را تجربه خواهد کرد و بازیگر بی‌استعدادی هم نیست و امیدواریم در فیلم Venom نیز از پس نقش احتمالی خود به‌خوبی برآید.

چندی پیش تصاویری از فیلم Venom منتشر شد که در آن‌ها شاهد مبارزه تام هاردی با اسکات هیز بودیم. همچین پیش‌تر نیز کمپانی سونی پیکچرز در حاشیه نمایشگاه کامیک کان اکسپرینس برزیل امسال اولین تصاویر تبلیغاتی فیلم Venom را نمایش داد و تا حدی طرفداران با شمایل احتمالی شخصیت ونوم آشنا شدند، اما چند روز پیش تصاویری جدید از شخصیت ونوم منتشر شد که چیزی بیش از تصویر لوگو هستند و به نظر با موجودی شبیه به آنچه در کمیک‌ها دیده بودیم مواجه خواهیم شد.

فیلم Venom اولین فیلمی است که در دنیای جدید سونی چراغ سبز تولید را از سوی سازندگان دریافت کرد. بعد از این فیلم نیز تصمیم به ساخت فیلم‌ Silver and Black (سیلور و بلک) گرفته شد و کارگردانی این پروژه را به جینا پرینس بایدوود، کارگردان فیلم Love & Basketball (عشق و بسکتبال) سپردند. علاوه بر این دو فیلم، کمپانی سونی پیکچرز تصمیم به ساخت پروژه‌ای با عنوان Morbius the Living Vampire (موربیوس، خون آشام زنده) گرفت که بر اساس یکی از شخصیت‌های شرور و ضدقهرمان کتاب‌های کمیک مرد عنکبوتی و مارول است؛ این فیلم هم‌اکنون در دست ساخت قرار دارد. با این حال اولین فیلمی که تماشاچیان روی پرده تماشا خواهند کرد، فیلم Venom خواهد بود و این فیلم نیز اکنون مراحل ساخت و فیلمبرداری خود را طی می‌کند.

تام هاردی در نقش ادی براک ملقب به ونوم، ریز احمد به احتمال فراوان در نقش دکتر کارلتون دریک، میشل ویلیامز در نقش وکیل و بازپرس منطقه (احتمالاً انه وینگ که همسر سابق ادی براک است)، رید اسکات در نقش یک دکتر، اسکات هیز در یک نقش نامشخص و جنی اسلیت در نقش یک دانشمند، از جمله بازیگرانی هستند که گفته می‌شود در فیلم Venom حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین این احتمال وجود دارد که وودی هارلسون نقش شرور و منفی کلتوس کاسدی ملقب به کارنیج (Carnage) را در فیلم Venom بازی کند. با این حال، سونی پیکچرز تا به امروز تنها حضور هاردی را در این فیلم رسماً تأیید و اعلام کرده است. کارگردانی فیلم Venom بر عهده روبن فلیشر، کارگردان فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ها) خواهد بود. کار نوشتن فیلمنامه اصلی این فیلم بر عهده اسکات روزنبرگ و جف پینکنر بوده که توسط کلی مارسل، نویسنده فیلم Saving Mr. Banks (نجات آقای بنکس)، بازنویسی شده است.

فیلم Venom قرار است در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهرماه ۱۳۹۷) روی پرده‌های سینما برود. علاوه بر این، فیلم Silver and Black، دیگر فیلم این مجموعه نیز قرار است در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۱۹ (۱۹ بهمن‌ماه ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده