نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

شایعه: نام فیلم Goosebumps 2 تغییر کرده است

طبق شایعات منتشر شده، کمپانی سونی پیکچرز نام فیلم مورمور ۲ (Goosebumps 2) را تغییر داده است.

در سال ۲۰۱۵، فیلم Goosebumps (مورمور) به کارگردانی راب لترمن، به‌روی پرده‌های سینما رفت. در این فیلم شاهد حضور بازیگرانی چون جک بلک، دیلان مینت، اودیا راش، رایان لی، ایمی رایان و جیلیان بل بودیم و با وجود اینکه این فیلم نقدهای متوسطی را از سوی منتقدان دریافت کرد، اما در گیشه عملکرد نسبتا موفقی داشته است و طبق اطلاعاتی که وب‌سایت باکس آفیس موجو منتشر کرده، فیلم Goosebumps موفق به فروشی معادل ۸۰ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۱۵۰ میلیون دلار در سراسر جهان شده است. بودجه ساخت این فیلم ۵۸ میلیون دلار اعلام شده است. مدت کوتاهی بعد کمپانی سونی پیکچرز ساخت فیلم Goosebumps 2 به کارگردانی راب لترمن، را تایید و اعلام کرد.

Goosebumps

با وجود اینکه انتظار می‌رفت جک بلک، بازیگر نقش آر ال استاین، در دنباله فیلم Goosebumps بازگردد، اما ماه آبان امسال خبری منتشر شد مبنی بر اینکه ممکن است بلک در این فیلم حضور نداشته باشد. همچنین گفته می‌شود که مورمور: سرزمین ترسناک (Goosebumps: Horrorland)، نام رسمی این فیلم خواهد بود که راب لیبر، نویسنده فیلم Alexander and the Terrible, Horrible, No Good, Very Bad Day (الکساندر و روز وحشتناک، افتضاح، ناگوار، خیلی بد)، در حال نوشتن یک نسخه جدید از فیلمنامه این فیلم است که شخصیت آر ال استاین در آن حضور ندارد. کار نوشتن فیلمنامه اولیه فیلم Goosebumps: Horrorland مانند فیلم اول، بر عهده دارن لمکه، نویسنده انیمیشن توربو (Turbo) و فیلم جک غول‌کش (Jack the Giant Killer)، بوده است.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ظاهرا فیلم Goosebumps: Horrorland قرار است با یک نام متفاوت اکران شود. طبق خبری که وب‌سایت OmegaUnderground منتشر کرده، دنباله فیلم Goosebumps قرار است با نام مورمور: انتقام اسلپی (Goosebumps: Slappy’s Revenge) به‌روی پرده‌های سینما برود. این تغییر نام نشان می‌دهد که ممکن است داستان این فیلم در مسیر متفاوتی قرار گرفته باشد و شاهد داستان دیگری در این فیلم باشیم. پیش از این انتظار می‌رفت که اتفاقات فیلم در یک پارک تفریحی به‌نام Horrorland رخ دهد که آر ال استاین، نویسنده و خالق کتاب‌های این مجموعه، آن را ترسناک‌ترین مکان روی زمین توصیف کرده بود.

Goosebumps

با این حال، انتظار می‌رود که اتفاقات فیلم Goosebumps: Slappy’s Revenge براساس رمان Revenge of the Living Dummy ساخته و منتشر شود که این رمان در سال ۲۰۰۸ منتشر شد و یکی از محبوب‌ترین داستان‌های این عروسک شیطانی است. با این حال، هنوز تغییر نام این فیلم توسط کمپانی سونی پیکچرز رسما تایید و اعلام نشده است. علاوه بر این، وب‌سایت OmegaUnderground خبر داد که فیلمبرداری و تولید فیلم Goosebumps: Slappy’s Revenge قرار است از نیمه اول سال ۲۰۱۸ در آتلانتا آغاز شود. با وجود اینکه کمپانی سونی پیکچرز هنوز تغییری در تاریخ اکران این فیلم ایجاد نکرده است، اما بسیار بعید به نظر می‌رسد که دنباله فیلم Goosebumps زودتر از سال ۲۰۱۹ به‌روی پرده‌های سینما برود.

فیلم Goosebumps: Slappy’s Revenge در حال حاضر قرار است در تاریخ ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۸ (۳۰ شهریور ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده