نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵

جک بلک ممکن است در فیلم Goosebumps 2 حضور نداشته باشد

طبق خبرهای منتشر شده، به نظر می‌رسد که احتمالا جک بلک در فیلم مورمور ۲ (Goosebumps 2) حضور نخواهد داشت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است که جک بلک در فیلم Goosebumps 2 حضور نداشته باشد. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، کمپانی سونی پیکچرز راب لیبر، نویسنده فیلم Alexander and the Terrible, Horrible, No Good, Very Bad Day (الکساندر و روز وحشتناک، افتضاح، ناگوار، خیلی بد) را برای نوشتن نسخه جدید فیلمنامه این فیلم استخدام کرده است که ظاهرا در نسخه جدید فیلمنامه دنباله فیلم مورمور (Goosebumps)، شخصیت آر ال استاین با بازی جک بلک، حضور ندارد. در حالی که هنوز هیچ قراردادی برای بازگشت او در این فیلم وجود ندارد، اما سونی ظاهرا تمام درهای موجود برای بازگشت بلک در این فیلم را بسته است.

گفته می‌شود در صورتی که سونی بخواهد بلک در فیلم Goosebumps 2 حضور داشته باشد، باید در برنامه تولید و فیلمبرداری این فیلم تغییراتی را ایجاد کند. در حال حاضر بلک در فیلم The House with a Clock in Its Walls به کارگردانی الی راث، حضور دارد و قرار است نقش مقابل کیت بلانشت را در این فیلم بازی کند. این فیلم ترسناک قرار است در تاریخ ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۸ (۳۰ شهریور ۱۳۹۷) اکران شود که در این تاریخ فیلم Goosebumps 2 نیز منتشر می‌شود. علاوه بر مشکلات زمانبندی، بلک حقوقی بین ۶ تا ۸ میلیون دلار را برای بازی در این فیلم درخواست کرده است، اما استودیو در نظر دارد تا هزینه‌های ساخت این فیلم را کاهش دهد و مخالف پرداخت این مبلغ است.

Goosebumps

پیش از این تایید شده بود که نام دنباله فیلم Goosebumps قرار است مورمور: سرزمین ترسناک (Goosebumps: Horrorland) باشد. کارگردانی این فیلم بر عهده راب لترمن، کارگردان فیلم اول خواهد بود و کار نوشتن فیلمنامه اولیه فیلم Goosebumps: Horrorland مانند فیلم اول، بر عهده دارن لمکه، نویسنده انیمیشن توربو (Turbo) و فیلم جک غول‌کش (Jack the Giant Killer)، بوده است و نیل اچ. موریتز و دبورا فورته به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم Goosebumps: Horrorland باز خواهند گشت. در صورت بازگشت بلک، ممکن است سونی به فیلمنامه اصلی که توسط لمکه نوشته شده بود، برای ساخت این فیلم بازگردد.

فیلم Goosebumps در اکتبر سال ۲۰۱۵ به روی پرده رفت و با نقدهای متوسط منتقدان روبه‌رو شد. اما این فیلم در گیشه عملکرد نسبتا موفقی داشته است و طبق اطلاعاتی که وب‌سایت باکس آفیس موجو منتشر کرده، فیلم Goosebumps موفق به فروشی معادل ۸۰ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۱۵۰ میلیون دلار در سراسر جهان شده است. بودجه ساخت این فیلم ۵۸ میلیون دلار اعلام شده است. دیلان مینت، اودیا راش، رایان لی، ایمی رایان و جیلیان بل دیگر بازیگرانی بودند که در فیلم Goosebumps حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده