نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

تانوس همان آنتاگونیستی خواهد بود که طرفداران منتظرش هستند

کوین فایگی در مصاحبه جدید خود وعده داد که تانوس در فیلم Avengers: Infinity War همان شخصیتی است که این کمپانی همیشه وعده آن را داده است.

اوایل این ماه، مارول (Marvel) سرانجام اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) را منتشر کرد. اولین تریلر این فیلم توانست رکورد تعداد بازدید در ۲۴ ساعت نخست انتشار را بشکند. طبق آمار منتشر شده، اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War بیش از ۲۳۰ میلیون بار در طی ۲۴ ساعت نخست انتشار خود در سراسر جهان تماشا شده است. در این فیلم قرار است سرانجام شاهد حضور شخصیت شرور و منفی تانوس با بازی جاش برولین، باشیم. تانوس برای اولین بار در پایان فیلم Avengers (انتقام جویان) محصول سال ۲۰۱۲، معرفی شد و او دو حضور کوتاه دیگر را در دنیای سینمایی مارول داشته است.

تانوس در دو فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) محصول سال ۲۰۱۴ و فیلم Avengers: Age of Ultron (انتقام‌جویان: عصر اولتران) محصول سال ۲۰۱۵، حضور کوتاه و نمادینی را داشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو گفت که شخصیت تانوس قرار نیست باعث ناامیدی طرفداران شود. در حاشیه نمایشگاه کامیک کان اکسپرینس برزیل، فایگی اطلاعات جدیدی را از حضور شخصیت تانوس در فیلم Avengers: Infinity War به اشتراک گذاشت و او گفت که تانوس در ۵ دقیقه ابتدایی این فیلم با انجام کارهای هولناک بینندگان را شوکه خواهد کرد و نشان می‌دهد که چرا تا به امروز برای حضور او در این فیلم صبر کرده‌ایم. فایگی گفت:

شما می‌دانید که ما در اولین فیلم Avengers به شخصیت تانوس اشاره و او را معرفی کردیم. شما به‌خوبی پایان فیلم Avengers را به یاد دارید که او در حال چرخیدن روی صندلی خود بود و شما متوجه شدید که اتفاق بدی در حال آمدن است. ما سال‌ها است که به شخصیت تانوس اشاره کرده‌ایم و حال زمان آن فرا رسیده است تا شما چیزی را که مدت‌ها است منتظر آن هستید، دریافت کنید. بنابراین، در طول پنج دقیقه ابتدایی فیلم Infinity War مردم متوجه خواهند شد که چرا تانوس بزرگ‌ترین و شرورترین شخصیت آنتاگونیست تاریخ دنیای سینمایی مارول است.

Avengers: Infinity War

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود. کارگردانی دو قسمت آینده فیلم Avengers بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده