// جمعه, ۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

رجینا هال به جمع بازیگران فیلم Son of Shaft پیوست

رجینا هال در فیلم پسر شفت (Son of Shaft) به کارگردانی تیم استوری، نقش عشق قدیمی جان شفت دوم با بازی ساموئل ال جکسون و مادر شفت جوان با بازی جسی اشر را ایفا خواهد کرد.

رجینا هال، ستاره‌ی فیلم‌های سفر دخترها (Girls Trip) و وقتی ساقه‌ها می‌شکنند (When the Bough Breaks) در فیلم پسر شفت (Son of Shaft) به ایفای نقش خواهد پرداخت. از بازیگران دیگری که حضور آنها در این فیلم قطعی شده می‌توان به ساموئل ال جکسون، جسی اشر، کواندای استوارت، الکساندرا شیپ و ریچارد راوندتری اشاره کرد. تیم استوری که ساخت فیلم‌های مطرحی همچون چهار شگفت‌انگیز (Fantastic Four) و گشت زنی (Ride Along) را در کارنامه دارد، این اثر را بر اساس فیلمنامه‌ای از کنیا باریس و الکس برنا کارگردانی خواهد کرد.

فیلم Son of Shaft تولید مشترک نیولاین سینما (New Line Cinema) و نت فلیکس (Netflix) خواهد بود و کنیا باریس (Black-ish)، جان دیویس (I, Robot) و مارک فیشر (Dumb and Dumber To) به عنوان تهیه کنندگان کار در این پروژه حضور خواهند داشت. در این فیلم جسی اشر نقش پسر جان شفت دوم را ایفا می‌کند که به عنوان مامور FBI و یک متخصص امنیت سایبری برای حل پرونده‌ای پیچیده، با پدرش یک تیم عملیاتی را تشکیل می‌دهد.

پسر شفت به نوعی ادامه‌ی فیلم شفت (Shaft) محصول سال ۲۰۰۰ خواهد بود که در آن فیلم ساموئل ال جکسون نقش جان شفت دوم، برادرزاده‌ی جان شفت اصلی را ایفا می‌کرد. جکسون برای بازآفرینی شخصیت خود دوباره در این فیلم حضور خواهد یافت و رجینا هال، نقش عشق قدیمی جکسون و مادر شفت جوان را ایفا می‌کند. ریچارد راوندتری نیز که در سه گانه‌ی معروف این مجموعه در دهه‌ی هفتاد، نقش اصلی را عهده دار بود در این فیلم دوباره در نقش شخصیت جان شفت، عموی بزرگ خانواده‌ی شفت ظاهر خواهد شد.

shaft

مجموعه‌ی اصلی شفت بر اساس مجموعه کتاب‌هایی به قلم ارنست تایدیمن ساخته شده است که شخصیت جان شفت، قهرمان اصلی تمام آنها بود. ایدیمن٬ کتاب‌های شفت را تا جلد هفتم ادامه داد و طبق شنیده‌ها٬ در نگارش فیلمنامه‌ی پسر شفت نیز از این آثار استفاده شده است.

رجینا هال ۴۶ ساله در حال حاضر به همراه بازیگرانی همچون آنتونی مکی و آماندا استنبر سر تصویربرداری فیلم جنایی The Hate U Give  به کارگردانی جورج تیلمن جونیور حضور دارد. او همچنین به تازگی بازی در کمدی Prison Logic به کارگردانی رومانی مالکو و فیلم Support the Girls را به کارگردانی اندرو بوجالسکی، فیلمساز مستقل و با استعداد سینما به پایان رسانده است. از مطرح‌ترین فیلم‌هایی که هال در آنها نقش آفرینی داشته می‌توان به مرگ در مراسم تدفین (Death at A Funeral ‎)، شهروند مطیع قانون (Law Abiding Citizen)، عشق و بسکتبال (Love & Basketball)٬ تعطیلات (Vacation) و مجموعه فیلم‌های اسکری مووی (Scary Movie) اشاره کرد.

هال پیش از این در فیلم‌های آرایشگاه: اصلاح بعدی (Barbershop: The Next Cut)، سفر دخترها (Girls Trip) و مجموعه تلویزیونی Black-ish با کنیا باریس و در فیلم مثل یک مرد فکر کن (Think Like a Man) نیز با تیم استوری همکاری داشته است.

Regina Hall

تصویربرداری Son of Shaft از همین ماه در شهر آتلانتا در ایالت جورجیا آغاز خواهد شد. کمپانی نیولاین این فیلم را در تاریخ چهاردهم ژوئن ۲۰۱۹ (۲۴ خرداد ۱۳۹۸) در سینماهای آمریکا روی پرده خواهد برد و علاقه مندان به این مجموعه در خارج از ایالت متحده نیز می‌توانند آن را از طریق سرویس استریم نت فلیکس تماشا کنند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده