نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۹

اطلاعات جدیدی از دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming منتشر شد

به‌تازگی اطلاعات جدیدی از دنباله مورد انتظار فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming منتشر شده است. روز گذشته کمپانی سونی پیکچرز در نمایشگاه کامیک کان اکسپرینس برزیل اولین تریلر انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی) را منتشر کرد، اما این تنها خبر مهم برای طرفداران مرد عنکبوتی نبود. اگرچه در تیرماه امسال خبری منتشر شد مبنی بر اینکه جان واتس، کارگردان فیلم Spider-Man: Homecoming، برای کارگردانی دنباله این فیلم باز خواهد گشت، اما تا به امروز این خبر رسما تایید و اعلام نشده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این خبر رسما تایید و اعلام شده است.

Spider-Man: Homecoming

کوین فایگی، رئیس مارول استودیو حضوری غیر منتظره در نمایشگاه کامیک کان اکسپرینس برزیل داشت و اعلام کرد که جان واتس رسما کارگردانی دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming را بر عهده گرفته است. با این حال، او اطلاعات بیشتری از این فیلم را به اشتراک نگذاشت؛ اما در حال حاضر می‌دانیم که تام هالند برای بازی دوباره در نقش پیتر پارکر ملقب به مرد عنکبوتی، در این فیلم باز خواهد گشت. همچنین انتظار می‌رود که کار نوشتن داستان و فیلمنامه دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming نیز بر عهده کریس مک‌کنا و اریک سامرز باشد. همچنین اطلاعاتی از زمان شروع و پایان تولید و فیلمبرداری این فیلم بدون نام و عنوان منتشر شده است.

طبق اطلاعاتی که وب‌سایت OmegaUnderground منتشر کرده، فیلمبرداری و تولید دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming از ماه ژوئن سال ۲۰۱۸ (خرداد یا تیر ۱۳۹۷) در استودیو پاین وود آتلانتا آغاز خواهد شد و انتظار می‌رود که فیلمبرداری و تولید این فیلم تا سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۸ طول بکشد. همچنین انتظار می‌رود که بخش‌هایی از فیلمبرداری و تولید این فیلم نیز در شهر نیویورک انجام شود. علاوه بر این وب‌سایت OmegaUnderground، اطلاعات جدیدی از یک تست بازیگری را که ظاهرا به این فیلم ربط دارد، منتشر کرده که ظاهرا قرار است در این فیلم شاهد حضور شخصیت گوئن استیسی باشیم. 

Spider-Man: Homecoming

در این ویدیو که برای تست بازیگری ضبط و ارسال شده، یک بازیگر ناشناس و تازه‌کار فرانسوی که لونا فورنیر نام دارد، در حال خواندن چند صفحه است که در یک صحنه او در حال صحبت با پیتر پارکر و در صحنه دیگر در حال صحبت با کاپیتان جرج استیسی، پدر گوئن استیسی است. البته ممکن است که این فراخوان، یک فراخوان همگانی برای هرکسی که علاقه‌مند به بازی در این نقش است، باشد؛ اما برخی اعتقاد دارند که ممکن است که گوئن استیسی در دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming یک دانش‌آموز اروپایی و تازه‌وارد باشد. اگر این نظریه درست باشد، ملیت گوئن استیسی در این فیلم قرار است تغییر کند و به‌عنوان دانش‌آموز جدید و غیر آمریکایی به مدرسه‌ای که پیتر پارکر در آن درس می‌خواند، وارد شود. با این حال، هنوز صحت این تست بازیگری رسما تایید نشده است.

دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده