نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۱

بازگشت جان واتس برای کارگردانی دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming

طبق خبرهای منتشر شده، جان واتس برای کارگردانی دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming بازخواهد گشت.

در آذر سال گذشته، دو کمپانی مارول استودیو و سونی پیکچرز رسما ساخت دنباله فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) را برای اکران در تابستان ۲۰۱۹ تایید و اعلام کردند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان این فیلم نیز رسما انتخاب شده است تا کار خود را به‌زودی آغاز کند. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، مارول و سونی در حال برنامه‌ریزی برای همکاری دوباره با جان واتس برای کارگردانی دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming هستند. این وب‌سایت اضافه می‌کند که اتفاقات این فیلم پس از حوادث فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) و دنباله بدون عنوان این فیلم آغاز خواهد شد.

تام هالند نیز برای بازی در نقش مرد عنکبوتی (پیتر پارکر) در دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming بازخواهد گشت. با این حال، اطلاعات بیشتری از این فیلم منتشر نشده است. واتس پیش از این برای کارگردانی فیلم‌هایی چون Clown و Cop Car شناخته شده است. خبر تصمیم مارول و سونی برای بازگشت واتس برای کارگردانی دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming چندان طرفداران را شگفت‌زده نکرده است. علاوه بر اینکه قسمت اول این فیلم توانسته است نظر منتقدان را جلب و نقدهای بسیار مثبتی را دریافت کند، با استقبال گسترده تماشاگران نیز روبه‌رو شده و عملکرد درخشانی را در گیشه داشته است

New BTS Images Spider-Man: Homecoming

طبق اطلاعاتی که وب‌سایت باکس‌آفیس موجو منتشر کرده، فیلم Spider-Man: Homecoming تاکنون بیش از ۴۸۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است. با این حال، هنوز بازگشت جاناتان گلدستاین و جان فرانسیس دالی برای نوشتن فیلمنامه دنباله این فیلم تایید نشده است. تام هالند، مایکل کیتون، زندیا، دونالد گلاور، جیکوب باتالون، لورا هریر، تونی ریولوری، تاین دالی، بوکیم وودبین، مریسا تومه و رابرت داونی جونیور از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: Homecoming حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده