نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۵

متیو وان کارگردانی و تهیه کنندگی فیلم Courage را بر عهده گرفت

طبق خبرهای منتشر شده، متیو وان کارگردانی و تهیه کنندگی فیلم علمی‌ تخیلی و اکشن شجاعت (Courage) را بر عهده گرفته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متیو وان، کارگردان فیلم Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی) و فیلم X-Men: First Class (مردان ایکس: کلاس اول)، ساخت پروژه جدیدی را بر عهده گرفته است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، او تهیه‌کنندگی و احتمالا کارگردانی فیلم Courage را بر عهده خواهد داشت. این فیلم قرار است بر اساس فیلمنامه‌ای از کارل گاجدوسک، تهیه‌کننده سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا)، تولید و منتشر شود. طبق توصیف فیلم Courage، این فیلم شباهت‌هایی را در بخش حماسی و درام به فیلم Edge of Tomorrow (لبه فردا) و فیلم Inception (تلقین) خواهد داشت.

علاوه بر وان، مایکل النبرگ نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم Courage حضور خواهد داشت و کمپانی مدیا رس نیز مسئولیت ساخت این فیلم را بر عهده دارد. حق انتشار فیلم Courage بر عهده کمپانی فاکس قرن بیستم (20th Century Fox) است. این کمپانی در ماه ژوئن امسال (خرداد یا تیر) حق انتشار این فیلم را به‌دست آورده بود. متیو وان بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی چون کیک لایه‌ای (Layer Cake)، غبار ستاره (Stardust) و کینگزمن: سرویس مخفی (Kingsman: The Secret Service) شناخته شده است. از وان به‌عنوان یکی از گزینه‌های کمپانی برادران وارنر و دی سی (DC) برای کارگردان یک فیلم از شخصیت سوپرمن یا فلش نیز نام برده می‌شود.

Vaughn

فیلم من پیلگرم هستم (I Am Pilgrim)، فیلم بعدی متیو وان است که با همکاری کمپانی مترو گلدوین مایر تولید و در تاریخ نامشخصی اکران خواهد شد. فیلم I Am Pilgrim اقتباسی از رمانی به همین نام اثر تری هیز، خواهد بود. علاوه بر کارگردانی، وان تهیه‌کنندگی این فیلم را نیز بر عهده خواهد داشت. پیلگرم در اصل یک نام رمزی برای یک شخص است که اصلا وجود خارجی ندارد. او پسر یک خانواده ثروتمند آمریکایی است که یک بار برای سازمان اطلاعات آمریکا جاسوسی یک سرویس مخفی را کرده است. این شخص ناشناس در حال حاضر در بازنشستگی به سر می‌برد و از او برای هدایت یک تحقیق غیر معمول دعوت شده است تا از تخصص او استفاده شود، اما سرانجام در یک رقابت وحشتناک برای نجات آمریکا از فراموشی، گرفتار می‌شود.

فیلم I Am Pilgrim بر اساس رمانی به همین نام ساخته می‌شود که در سال ۲۰۱۴ منتشر و به یکی از پرفروش‌ترین رمان‌های سال ۲۰۱۴ تبدیل شد. این رمان با تحسین منتقدان روبه‌رو شد و جوایز متعددی را نیز در پایان سال از روزنامه‌ها و مجلات مختلف دریافت کرده است. هنوز تاریخی برای اکران فیلم I Am Pilgrim یا فیلم Courage در نظر گرفته و اعلام نشده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده