نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۱

نت فلیکس حق انتشار فیلم ابرقهرمانی Super-Normal را به‌دست آورد

شبکه نت فلیکس اعلام کرد که حقوق انتشار فیلم ابرقهرمانی و کمدی سوپر-نرمال (Super-Normal) با بازی دیزی ریدلی، جاش گد و لوک ایوانز را به‌دست آورده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت فلیکس (Netflix) از به‌دست آوردن حقوق انتشار یک فیلم ابرقهرمانی و کمدی خبر داده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، این فیلم ابرقهرمانی و کمدی Super-Normal نام دارد و در این فیلم بازیگرانی چون دیزی ریدلی، جاش گد و لوک ایوانز حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. ایده اصلی فیلم Super-Normal از جاش گد بوده است و همچنین او در کنار دن لین و جاناتان ایریچ از کمپانی لین پیکچرز، به‌عنوان تهیه کننده نیز در این فیلم حضور دارد. کار نوشتن فیلمنامه فیلم Super-Normal بر عهده آرون و جردن کندل، نویسندگان انیمیشن Moana (موآنا) بوده است.

فیلم Super-Normal یک فیلم شخصیت‌ محور در سبک ابرقهرمانی خواهد بود که امروز در هالیوود و دیگر کشورهای جهان بسیار محبوب شده است. علاوه بر بازی در فیلم، ایوانز به‌عنوان تهیه کننده اجرایی نیز در این فیلم حضور خواهد داشت. هنوز اطلاعاتی از نقش ریدلی و ایوانز در این فیلم منتشر نشده است، اما به نظر می‌رسد که گد قرار است نقش اصلی این فیلم را بازی کند که یک شخصیت ابرقهرمان با قدرت‌های فوق العاده است. با این حال، اطلاعات بیشتری از فیلم Super-Normal از جمله کارگردان، دیگر بازیگران و تاریخ انتشار احتمالی آن منتشر نشده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده