نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

بازیگر نقش بیلی بتسون در فیلم Shazam معرفی شد

کمپانی برادران وارنر رسما بازیگر شخصیت بیلی بتسون در در فیلم شزم (Shazam) را تایید و معرفی کرد.

مدتی پیش تایید شد که زکری لوی قرار است نقش شخصیت شزم را در فیلم Shazam بازی کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی برادران وارنر و نیو لاین سینما بازیگر نقش بیلی بتسون، کودکی را که قرار است با گفتن کلمه جادویی «شزم» به یک ابرقهرمان تبدیل شود، در این فیلم نیز انتخاب و رسما معرفی کرده‌اند. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، اشر آنجل قرار است نقش بیلی بتسون را در فیلم Shazam بازی کند. این بازیگر ۱۵ ساله بیشتر برای بازی در نقش جونا بک در سریال Andi Mack (اندی مک) محصول شبکه دیزنی، شناخته شده است. همچنین آنجل به‌عنوان بازیگر مهمان در یک قسمت از سریال Criminal Minds: Beyond Borders که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد، بازی کرده بود و حال او قرار است در نقش شخصیتی که به آن علاقه‌مند است،‌ بازی کند.

Asher Angel

علاوه بر لوی و آنجل، حضور گریس فولتون،‌ بازیگر فیلم Annabelle: Creation (آنابل: خلقت)، در نقش یکی از دوستان بتسون (احتمالا مری مارول) نیز در فیلم Shazam تایید شده است. همچنین اخیرا هم شایعاتی منتشر شده است مبنی بر اینکه کمپانی برادران وارنر در حال مذاکره با مارک استرانگ، بازیگر فیلم Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی)، برای بازی در نقش شرور و منفی دکتر سیوانا در فیلم Shazam است. کارگردانی این فیلم بر عهده اف. سندبرگ، کارگردان فیلم Annabelle: Creation و فیلم Lights Out (هنگام خاموشی) خواهد بود. 

کار نوشتن فیلمنامه فیلم Shazam نیز بر عهده هنری گیدن و دارن لمکه خواهد بود. فیلم Shazam در حال حاضر مراحل پیش تولید خود را سپری می‌کند و انتظار می‌رود فیلمبرداری و تولید این فیلم از سال آینده میلادی در شهر ونکوور کشور کانادا آغاز شود. سندبرگ اخیرا تایید کرده است که این فیلم در ماه آوریل سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد و انتظار می‌رود که طبق شایعات منتشر شده، این فیلم در تاریخ ۵ آوریل سال ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) اکران شود.

فیلم Justice League (لیگ عدالت) فیلم بعدی دنیای سینمایی دی سی خواهد بود قرار است در تاریخ ۱۷ نوامبر امسال (۲۶ آبان) روی پرده‌های سینما برود. بن افلک، هنری کویل، گل گدوت، جیسون موموآ، امبر هرد، ازرا میلر، جی.کی. سیمونز، ویلم دفو، امی آدامز، کیران هایندز و ری فیشر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Justice League حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. پس از این فیلم، فیلم Aquaman (آکوامن) در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) اکران خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده