نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۱

سریال Bad Boys با بازی گابریله یونیون در دست ساخت است

بخش تلویزیونی کمپانی سونی پیکچرز در حال ساخت یک سریال فرعی بر اساس مجموعه پسران بد (Bad Boys) با حضور گابریله یونیون است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریالی فرعی بر اساس مجموعه Bad Boys با حضور و بازی گابریله یونیون در دست ساخت است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، اگرچه هنوز ساخت سریال Bad Boys رسما تایید و اعلام نشده است، اما این پروژه به شبکه‌های مختلف کابلی و دیجیتالی پیشنهاد شده و انتظار می‌رود به‌زودی این سریال خانه خود را پیدا کند. جری بروکهایمر، تهیه‌کننده مجموعه پسران بد به‌همراه داگ بلگراد، جاناتان لیتمان و کریستی‌آن رید به‌عنوان تهیه‌کننده و تهیه‌کننده اجرایی در سریال Bad Boys حضور خواهند داشت. بخش تلویزیونی کمپانی سونی پیکچرز نیز مسئولیت ساخت این سریال را بر عهده دارد.

یونیون قرار است بار دیگر نقش مامور ویژه سیدنی برنت ملقب به سید را در سریال Bad Boys بازی کند. او در فیلم Bad Boys II (پسران بد ۲) این نقش را بازی کرده بود که در واقع خواهر شخصیت مارکوس برنت با بازی مارتین لارنس است. کار نوشتن فیلمنامه سریال Bad Boys که در حال حاضر نام و عنوان رسمی ندارد، بر عهده برندون مارگولیس و برندون سونیر، نویسنده و تهیه‌کنندگان سریال The Blacklist (فهرست سیاه)، خواهد بود. با این حال، در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این سریال در دسترس نیست. یونیون بیشتر برای بازی در سریال Being Mary Jane شناخته شده است. اتفاقات این سریال قرار است در یک فیلم دو ساعته که سال آینده میلادی منتشر می‌شود، به پایان برسد.

Gabrielle Union

علاوه بر این، یونیون در فیلم‌های دیگری چون Deliver Us from Eva، دو فیلم Think Like a Man و Think Like a Man Too، پنج‌تای برتر (Top Five)، زاده برای مرگ (Cradle 2 the Grave)، تقریبا کریسمس (Almost Christmas)، تولد یک ملت (The Birth of a Nation) و بی‌خواب (Sleepless)، حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. فیلم Bad Boys در سال ۱۹۹۵ با بازی بازیگرانی چون ویل اسمیت، مارتین لارنس، تیا لئونی، تریسا رندل، چکی کاریو، جو پانتولیانو، فرانک جان هاگز، نستور سرانو، ژولیو اسکار مچوسو، جان سلی، مارگ هلگنبرگر، مایکل امپریولی و کریستوفر میچوم اکران شد و توانست به فروشی معادل با ۶۵ میلیون دلار دست پیدا کند.

فیلم Bad Boys II‌، دنباله این فیلم، نیز در سال ۲۰۰۳ اکران شد و توانست به فروشی معادل با ۲۷۳ میلیون دلار دست پیدا کند. در این فیلم بازیگرانی چون ویل اسمیت، مارتین لارنس، گابریله یونیون، پیتر استرمر، تریسا رندل، جو پانتولیانو، دی بردلی بیکر، اوتوی سانچز، جاون سدا، مایکل شنون، یول وازکوئز، هنری رالینز، جسیکا سوتا و جان سلی حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. فیلم Bad Boys For Life (پسران بد برای زندگی)، فیلم بعدی مجموعه پسران بد است که در حال حاضر مراحل ساخت آن متوقف شده است. در اسفند سال گذشته، جو کارناهان اعلام کرد که او دیگر کارگردانی این فیلم را بر عهده ندارد و اخیرا نیز این فیلم از جدول اکران فیلم‌های آینده کمپانی سونی پیکچرز حذف شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده