نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۵

سریال The Dark Tower ممکن است یک ریبوت کامل باشد

استفن کینگ در مصاحبه جدید خود گفته که ممکن است سریال برج تاریک (The Dark Tower) یک ریبوت کامل از این مجموعه باشد.

اگرچه فیلم It که اقتباسی از رمان‌های استفن کینگ است، به یکی از موفق‌ترین فیلم‌های امسال و چند سال اخیر تبدیل شده است، اما دیگر فیلم اقتباس‌شده از رمان‌های کینگ که امسال منتشر شده، به خوش‌اقبالی فیلم It نبوده است. ماه مرداد امسال، فیلم The Dark Tower به روی پرده‌های سینما رفت، اما با استقبال سرد منتقدان روبه‌رو شد و نقدهای بسیار ضعیف و متوسطی را از آن‌ها دریافت کرد. همچنین فیلم The Dark Tower عملکرد ضعیفی را نیز در گیشه داشته است و این فیلم که با بودجه‌ای معادل ۶۰ میلیون دلار تولید و منتشر شده، تنها ۱۱۱.۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروخته است.

فیلم Dark Tower

با این حال، می‌دانیم که یک سریال تلویزیونی هم بر اساس مجموعه The Dark Tower در دست ساخت است. این سریال قرار است اقتباسی از کتاب جادوگر و شیشه (Wizard and Glass) باشد که چهارمین کتاب از مجموعه حماسی استفن کینگ است که در سال ۱۹۹۷ منتشر شد. با وجود این، شکست فیلم The Dark Tower باعث شده است که سرنوشت این سریال در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. اما طبق شایعاتی که مدتی پیش منتشر شد، ممکن است در سریال The Dark Tower از یک بازیگر جوان‌تر به‌جای ادریس البا برای نقش هفت‌‌تیرکش استفاده و به منشا داستانی این شخصیت پرداخته شود. در مصاحبه با وب‌سایت والچر، زمانی که از استفن کینگ در مورد این فیلم و سریال احتمالی این مجموعه سوال پرسیده شد، او در جواب گفت:

چالش اصلی این بود که فیلمی بر اساس مجموعه کتاب‌هایی که بسیار طولانی است، بسازیم که تعداد صفحات آن حدود ۳ هزار صفحه است. بخش دیگری از مشکلات این بود که تصمیم گرفته شد این فیلم با درجه سنی PG-13 ساخته شود که با ماهیت بسیار خشن و گرافیکی کتاب در تضاد بود. سریالی تلویزیونی نیز بر اساس این مجموعه در دست ساخت است و ما خواهیم دید که قرار است شاهد چه اتفاقاتی در این سریال باشیم. این سریال مثل یک ریبوت کامل از این مجموعه خواهد بود. بنابراین فقط باید صبر کرد و در آینده دید که چه اتفاقاتی قرار است رخ دهد.

King

اگر صحبت‌های کینگ درست باشد، می‌توان انتظار داشت که در سریال The Dark Tower شاهد انتخاب بازیگران جدید و جوان‌تر برای نقش‌های رولاند دشاین و والتر پادیک باشیم. همچنین می‌توان انتظار داشت که روند اتفاقات این سریال مانند سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) باشد. با این حال، همانطور که کینگ گفت، تنها باید صبر کرد. در تابستان امسال خبری منتشر شد مبنی بر اینکه گلن مازارا، سازنده و تهیه‌کننده اجرایی سابق سریال The Walking Dead (مردگان متحرک)، کار ساخت سریال The Dark Tower را بر عهده گرفته است. این سریال قرار است با همکاری بخش تلویزیونی کمپانی سونی پیکچرز و استودیو MRC در ۱۰ یا ۱۳ قسمت تولید و منتشر شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده