نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۱

شایعه: اسکرال‌ها در فیلم X-Men: Dark Phoenix حضور خواهند داشت

به‌تازگی شایعه شده که شخصیت‌های منفی و شروری به نام اسکرال‌ها، قرار است برای اولین بار و با فیلم مردان ایکس: دارک فینیکس (X-Men: Dark Phoenix) روی پرده سینما حاضر شوند.

آیا آمادگی شنیدن شایعه جدیدی را دارید؟

به‌تازگی در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون شایعه‌ای مطرح شده، مبنی بر اینکه چارلز فرانسیس اگزاویه ملقب به پروفسور ایکس و دانشجو‌های جهش یافته‌اش قرار است در فیلم X-Men: Dark Phoenix (مردان ایکس: دارک فینیکس) با شخصیت‌هایی شرور و منفی به نام اسکرال‌ها (The Skrulls) مبارزه کنند.

سایت خبری طرفداران دنیای مردان ایکس به نام Universo X-Men به‌تازگی گزارشی منتشر کرده، مبنی بر اینکه ما در فیلم مردان ایکس: دارک فینیکس قرار است شاهد شخصیت‌های بیگانه جنگجو، منفی و شرور یعنی اسکرال‌ها که قبلیت تغییر شکل دادن هم دارند، باشیم. 

بر اساس گفته‌های منبعی که خبرها را به دست این سایت خبری می‌رساند، صحنه‌ای در این اثر وجود دارد که شخصیت‌هایی از داستان مانند پروفسور ایکس، اریک ماگنوس لِنشِر ملقب به مگنیتو، جین گرِی و سایکلاپس در سازمان ملل متحد حضور دارند تا تا در مورد حقوق جهش یافته‌ها صحبت کنند. حال به نظر می‌رسد که قرار است در همین حین که شخصیت‌های اصلی داستان در سازمان ملل حضور دارند، بیگانه‌های تغییر شکل دهنده حمله‌ای را به آن ساختمان صورت دهند و تمامی افرادی را که در آن اطراف حضور دارند شگفت‌زده کنند.

پس قرار است امپراطوری Shi’ar باشد... درست است؟ به نظر می‌رسد سابقا بازیگرانی در صحنه فیلمبرداری حضور داشتند که لباس موشن کپچر و تجهیزات مخصوص به جلوه‌های ویژه به تن داشتند. به همین دلیل است که ظاهرا تا حد زیادی این احتمال وجود دارد که آنها مشغول ایفای نقش اسکرال‌ها بوده باشند. 

اگرچه حرف‌های این سایت درباره جزئیات دو قسمت دیگر سری فیلم مردان ایکس یعنی فیلم X-Men: Days of Future Past (مردان ایکس: روزهای گذشته آینده) و فیلم X-Men: Apocalypse (مردان ایکس: آپوکالیپس) درست از آب درآمده بود و انتظار می‌رود که حرف‌هایی که حالا می‌زند هم تا حد زیادی درست باشد، اما باز هم ما باید تا زمان قطعی و رسمی شدن آن صبر و فعلا این گزارش را در حد یک شایعه تصور کنیم. از طرف دیگر هم، در اخبار مرتبط با این فیلم خبری را منتشر کردیم که بر اساس آن به نظر می‌رسد که جسیکا چستین ظاهرا قرار نیست نقش ملکه لیلاندرا نرمانی را ایفا کند که در آخر هم مشخص نشد که آیا این خبر به حقیقت پیوسته یا خیر.

جیمز مک‌آووی در نقش پروفسور ایکس، مایکل فاسبندر در نقش مگنیتو، جنیفر لارنس در نقش میستیک، سوفی ترنر در نقش جین گری، جسیکا چستین در نقش لیلاندرا نرمانی، نیکولاس هولت در نقش بیست، تای شرایدن در نقش سایکلاپس، الکساندرا شیپ در نقش استورم، کدی اسمیت-مک‌فی در نقش نایت‌کراولر، ایوان پیترز در نقش کوئیک سیلور، کتا ابرهارت در نقش لونا و اسکات شپرد در نقش دکتر جان گری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم X-Men: Dark Phoenix حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم X-Men: Dark Phoenix برای اکران در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۱ آبان ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.

نظر شما درباره حضور اسکرال‌ها در جدیدترین قسمت سری فیلم X-Men چیست؟ به نظر شما باعث جذاب‌تر شدن فیلم خواهد شد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده