نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۱

شایعه: ایزا گونزالس نقش زن گربه ای را در فیلم Gotham City Sirens بازی خواهد کرد

طبق شایعات منتشر شده، ایزا گونزالس احتمالا نقش زن گربه ای را در فیلم افسونگران شهر گاتهام (Gotham City Sirens) بازی خواهد کرد.

تابستان امسال شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه ایزا گونزالس، بازیگر فیلم Baby Driver (بیبی راننده)، در فهرست بازیگران مدنظر کمپانی برادران وارنر برای بازی در نقش زن گربه‌ای در فیلم Gotham City Sirens است. با این حال، این شایعه خیلی زود به فراموشی سپرده شد و حال جف جانز، رئیس کمپانی دی سی اینترتینمنت، اخیرا گونزالس را در توییتر به دنبال‌کنندگان خود اضافه کرده است. این در حالی است که گونزالس اخیرا یک تصویر را در اینستاگرام شخصی خود منتشر کرده که در آن لباسی مشابه با سلینا کایل در دنیای کامیک پوشیده و همچنین او موهای خود را کوتاه کرده که مدل موی جدید گونزالس شباهت زیادی به مدل موی شخصیت سلینا کایل دارد.

Catwoman-II

پس از این اتفاقات، دیوید آیر، کارگردان فیلم Gotham City Sirens نیز گونزالس را به دنبال‌کنندگان خود در توییتر اضافه کرد تا شایعات پیرامون حضور گونزالس در این فیلم داغ‌تر شود. هنوز مشخص نیست که این اتفاقات چه معنایی را خواهد داشت، اما کمپانی برادران وارنر در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال هیچ اشاره‌ای به فیلم Gotham City Sirens نکرد و شایعاتی مبنی بر توقف تولید و ساخت این فیلم شنیده می‌شد. بسیاری اعتقاد داشتند که عملکرد ضعیف آیر در فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) باعث شده که شرایط ادامه همکاری آیر با برادران وارنر دشوار شود.

با این حال، به نظر می‌رسد که برادران وارنر بار دیگر می‌خواهد به آیر اعتماد کند و به او در فیلم Gotham City Sirens فرصت دیگری بدهد. علاوه بر این، ممکن است شاهد حضور شخصیت زن گربه‌ای در فیلم مستقل شخصیت بتمن نیز باشیم، اما اختلاف سنی گونزالس با بن افلک می‌تواند کمی سوال‌برانگیز باشد. با وجود این، برادران وارنر تاکنون واکنشی به این خبر نداشته است. تمرکز فیلم Gotham City Sirens روی شخصیت هارلی کویین با بازی مارگو رابی، است. رابی علاوه بر بازی در نقش هارلی کویین، در نقش تهیه‌کننده اجرایی نیز در این پروژه حضور خواهد داشت. همچنین کار نوشتن فیلمنامه فیلم Gotham City Sirens بر عهده ژنوا رابرتسون‌-دوورت و کریستینا هادسون خواهد بود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده