نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

اطلاعات جدیدی از فیلم Lone Wolf and Cub منتشر شد

کمپانی پارامونت پیکچرز اطلاعات جدیدی از فیلم Lone Wolf and Cub از جمله نام فیلمنامه‌نویس و تهیه‌کنندگان آن را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلمنامه‌نویس فیلم «گرگ تنها و بچه» (Lone Wolf and Cub) که اقتباسی لایو اکشن از یک مانگای قدیمی و محبوب به همین نام است، رسما انتخاب و معرفی شد. کمپانی پارامونت پیکچرز که بیش از یک دهه است که حق ساخت این فیلم را دریافت کرده است، اعلام کرد که اندرو کوین واکر، نویسنده فیلم Se7en (هفت) را برای نوشتن فیلمنامه فیلم Lone Wolf and Cub استخدام کرده است. این فیلمنامه‌نویس برجسته و باسابقه دنیای سینما نیز با انتشار تصویری در صفحه رسمی خود در توییتر به انتشار این خبر واکنش نشان داد و آن را تایید کرد.

همچنین وب‌سایت هالیوود ریپورتر در خبری دیگر اعلام کرد که جاستین لین، کارگردان چهار قسمت از مجموعه فیلم‌های بسیار محبوب سریع و خشمگین (Fast and Furious)، به‌عنوان تهیه‌کننده به پروژه ساخت فیلم Lone Wolf and Cub اضافه شده است. کامالا فیلمز و ماریسا مک‌مان دیگر تهیه‌کنندگانی هستند که در این فیلم حضور خواهند داشت. هالیوود ریپورتر در ادامه اضافه کرد که جاستین لین امیدوار است که بتواند کارگردانی فیلم Lone Wolf and Cub را نیز بر عهده بگیرد، اما تاکنون با کمپانی پارامونت به توافق نرسیده و این کمپانی مذاکرات خود را با گزینه‌های دیگر برای کارگردانی این فیلم ادامه خواهد داد.

Andrew Kevin Walker

Lone Wolf and Cub داستان اوگامی ایتو، جلاد سابق شوگون را دنبال می‌کند. زمانی که او خانه‌اش را ترک می‌کند،‌ گروهی خانه او را ویران می‌کنند و تمام اعضای خانواده‌اش را به قتل می‌رسانند. با این حال،‌ ایتو موفق می‌شود که فرزند و پسر تازه به‌دنیا آمده خود را نجات بدهد. در حالی که او به دنبال گرفتن انتقام از کسانی است که خانواده او را کشته‌اند، آموزش پسر خود را برای تبدیل شدن به یک جنگجو آغاز می‌کند. با این حال، این فیلم لایو اکشن تنها اقتباس سینمایی این مانگا نیست. ۶ فیلم Lone Wolf and Cub طی سال‌های ۱۹۷۲ تا ۱۹۷۴ توسط کشور ژاپن تولید و منتشر شد. قسمت هفتم این فیلم با نام Shogun Assassin تولید و در سال ۱۹۸۰ منتشر شد.

هنوز تاریخی برای اکران فیلم Lone Wolf and Cub تایید و اعلام نشده است، اما این فیلم، تنها فیلم اقتباسی از یک مانگا یا انیمه نیست که توسط کمپانی پارامونت تولید و منتشر می‌شود. در سال جاری میلادی، کمپانی پارامونت فیلم Ghost In The Shell (شبح درون پوسته) با بازی اسکارلت جوهانسون را تولید و منتشر کرد. این فیم عملکرد ضعیفی در گیشه داشت و نقدهای متوسط و ضعیفی را نیز از منتقدان دریافت کرد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده