نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰

تیزر جدید فصل سوم سریال Daredevil به اتفاقات سریال The Defenders اشاره می‌کند

نت‌فلیکس اخیرا تیزر جدیدی را از فصل سوم سریال Daredevil منتشر کرده که به اتفاقات سریال The Defenders اشاره می‌کند.

ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان فصل دوم سریال Daredevil و سریال The Defenders را برای شما فاش کند

 

در پایان سریال The Defenders (دیفندرز) مشاهده کردیم که مت مورداک ملقب به دردویل با بازی چارلی کاکس، در تونلی زیر ساختمان میدلند سرکل که در پایان این سریال منفجر شد، حضور داشت و همراه با این ساختمان دفن شد. حال شبکه نت فلیکس تصویری از فصل سوم سریال Daredevil را در صفحه رسمی این سریال در توییتر، منتشر کرده است که در آن اشاره‌ای به این اتفاق دارد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Daredevil Season 3

این تصویر نشان می‌دهد که فصل سوم سریال Daredevil روی اتفاقاتی که برای این شخصیت در طول سریال The Defenders پیش آمد، از جمله اتفاقی که در پایان سریال رخ داد، تمرکز دارد. آخرین بار مت مورداک را روی یک تخت در یک کلیسا مشاهده کردیم که راهبه‌ها در حال مراقبت از او بودند. یکی از این راهبه‌ها مگی مورداک نام دارد که در واقع مادر مت است. این صحنه در واقع اشاره‌ای به شروع و اتفاقات فصل سوم سریال Daredevil دارد. با این حال، هنوز مشخص نیست که مت مورداک پس از به‌هوش آمدن چگونه خواهد بود و چه تغییراتی در زندگی او ایجاد خواهد شد. با وجود این بسیار بعید است که دیگر دردویل گذشته را در فصل سوم این سریال مشاهده کنیم. 

در این توییت هشتگ Defend نیز دیده می‌شود که بخشی از برنامه تبلیغاتی مارول و شبکه نت‌فلیکس برای سریال The Defenders بوده است. این هشتگ ممکن است که به احتمال حضور یکی دیگر از اعضای مدافعان در فصل سوم سریال Daredevil اشاره داشته باشد. پیش از این، حضور شخصیت آیرون فیست با بازی فین جونز، در فصل دوم سریال Luke Cage (لوک کیج) تایید شده بود. با این حال، ممکن است که هر یک از شخصیت‌های این گروه در فصل سوم سریال Daredevil حضور داشته باشند، اما به نظر می‌رسد که شانس حضور شخصیت جسیکا جونز با بازی کریستن ریتر، کمی بیش از دو شخصیت دیگر است.

مارول و نت‌فلیکس سال گذشته و در جریان نمایشگاه کامیک کان سن دیگو، سریال Daredevil را برای فصل سوم تمدید و یک تیزر کوتاه نیز از آن منتشر کردند. با این حال، فصل سوم این سریال هنوز تاریخی برای پخش ندارد، اما انتظار می‌رود که در طول سال ۲۰۱۸ فصل سوم سریال Daredevil از شبکه نت‌فلیکس منتشر شود. سریال The Punisher (پانیشر)، سریال بعدی مشترک مارول و نت‌فلیکس است که پخش آن به علت حوادث لاس وگاس تا زمان نامشخصی عقب افتاده است.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده