نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۳

استخدام سیاهی لشگر برای یک صحنه خاکسپاری در فیلم Avengers 4

مارول استودیو با انتشار اطلاعاتی اعلام کرد که در حال استخدام سیاهی لشگر برای فیلمبرداری یک صحنه مراسم خاکسپاری در فیلم Avengers 4 است.

ماه مرداد امسال، برادران روسو با انتشار تصویری اعلام کردند که فیلمبرداری و تولید فیلم مورد انتظار انتقام جویان ۴ (Avengers 4) رسما آغاز شده است. با این حال، اطلاعات زیادی تا به امروز از این فیلم از جمله نام رسمی آن، منتشر نشده و چیزهای زیادی را از این فیلم مورد انتظار نمی‌دانیم. مرداد امسال، تصاویری از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فیلم Avengers 4 در استودیو پاین وود آتلانتا منتشر شد که در آن شاهد فیلمبرداری صحنه‌های مربوط به کشور ژاپن بودیم. همچنین ماه گذشته مشخص شد که شخصیت کاپیتان مارول با بازی بری لارسون، در این فیلم حضور خواهد داشت. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که قرار است بخشی از این فیلم در دهه ۶۰ میلادی جریان داشته باشد و بار دیگر شخصیت ایجنت کارتر با بازی هایلی اتول را ملاقات کنیم.

Avengers: Infinity War

حال طبق اطلاعاتی که گروه Central Casting Georgia منتشر کرده‌اند، کمپانی مارول استودیو در حال استخدام سیاهی لشگر برای فیلمبرداری یک صحنه مراسم خاکسپاری در فیلم Avengers 4 است. در حال حاضر جزئیات زیادی از این صحنه در دسترس نیست و مارول تنها گفته که این سیاهی لشگران قرار است به عنوان عزادار در این صحنه حضور داشته باشند. با این حال، به نظر می‌رسد که قرار است شاهد یک تشییع جنازه بزرگ در این فیلم باشیم. طبق اطلاعیه‌ای که مارول استودیو برای استخدام سیاهی لشگر در این صحنه از فیلم Avengers 4 منتشر کرده است:

عزاداران زن و مرد باید سنی بیش از ۱۸ سال را داشته و باید از قومیت‌های مختلف برای تنوع گروه‌های عزاداری باشند. این اشخاص باید ظاهر، چهره و هیکل مناسبی را داشته باشند و توسط کارگردان‌های فیلم انتخاب خواهند شد. مردان و زنانی که قصد حضور در این صحنه را دارند، نباید اضافه وزن زیادی داشته باشند. همچنین اگر شما پیش از این در یک صحنه از این فیلم یا فیلم قبلی حضور داشته‌اید، نمی‌توانید در این پروژه حضور داشته و ثبت نام کنید.

Avengers 4

در حال حاضر نمی‌دانیم که قرار است چه اتفاقی در این صحنه رخ بدهد، اما ممکن است که صحنه مراسم خاکسپاری در فیلم Avengers 4 ارتباطی با حوادث و پایان فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) داشته باشد. با این حال، هنوز برای قضاوت کردن بسیار زود است، اما انتظار می‌رود که تاثیرات شخصیت تانوس در این فیلم را در فیلم Avengers 4 مشاهده کنیم. کارگردانی دو قسمت آینده فیلم Avengers (انتقام جویان) بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است. 

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده