نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۹

فیلم Pacific Rim ممکن است به یک دنیای سینمایی تبدیل شود

استیون دنایت، کارگردان فیلم Pacific Rim: Uprising در مصاحبه جدید خود گفت که این فیلم ممکن است به یک دنیای سینمایی تبدیل شود.

هفته گذشته و در حاشیه نمایشگاه کامیک کان نیویورک امسال، کمپانی یونیورسال و لجندری پیکچرز اولین تریلر رسمی فیلم مورد انتظار «حاشیه اقیانوس آرام: طغیان» (Pacific Rim: Uprising) را منتشر کردند. این فیلم، دنباله فیلم Pacific Rim (حاشیه اقیانوس آرام) به‌ کارگردانی گیرمو دل تورو، است که در سال ۲۰۱۴ اکران شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است این فیلم به یک دنیای سینمایی تبدیل شود و دنیای این فیلم‌ها گسترش پیدا کند. استیون دنایت، کارگردان فیلم Pacific Rim: Uprising، اخیرا مصاحبه‌ای را با وب‌سایت نردیست انجام داده است. در این مصاحبه از او پرسیده شد که آیا احتمال ساخت فیلم‌های بیشتری از مجموعه Pacific Rim وجود دارد؟ دنایت در جواب گفت:

من قطعا امیدوار هستم که شاهد فیلم‌های بیشتری از این مجموعه باشیم. من فکر می‌کنم که احتمالا شاهد انتشار کامیک‌های بیشتری نیز از این مجموعه خواهیم بود. این برنامه که از فیلم Pacific Rim: Uprising به عنوان سکوی پرتابی برای ساخت فیلم‌های بیشتری از این مجموعه استفاده شود، همیشه وجود داشته است. ما قبلا در مورد جزئیات و داستان فیلم سوم صحبت کرده‌ایم و اگر مردم از این فیلم استقبال کنند، قسمت سوم ساخته خواهد شد و چگونگی به پایان رسیدن قسمت سوم فیلم Pacific Rim می‌تواند باعث گسترش این مجموعه مانند مجموعه‌هایی چون جنگ ستارگان (Star Wars) یا پیشتازان فضا (Star Trek) شود و در اینجا شما می‌توانید مجموعه را در بسیاری از جهات مختلف گسترش بدهید. شما می‌توانید یک دنباله برای مجموعه اصلی، یک نسخه فرعی و سه گانه جدید برای این مجموعه بسازید و این برنامه ما است و من دوست دارم که شاهد ساخت یک سریال انیمیشنی براساس فیلم Pacific Rim باشم.

Pacific Rim: Uprising

صحبت‌های دنایت چندان عجیب نیست. پس از موفقیت دنیای سینمایی مارول که به یک دستگاه پولسازی بزرگ برای والت دیزنی تبدیل شده است، کمپانی‌های مختلفی سعی کرده‌اند تا با خلق دنیاهای سینمایی خود به این موفقیت دست پیدا کنند. طی سال‌های گذشته کمپانی برادران وارنر دنیای سینمایی دی سی را که متشکل از ابرقهرمان‌ها است، به‌همراه MonsterVerse ایجاد کرده است که با استقبال خوبی نیز روبه‌رو شده‌اند، اما دنیای سینمایی Dark Universe کمپانی یونیورسال که از هیولاهای قدیمی تشکیل شده، به‌نظر می‌رسد که در شروع راه خود و تنها با انتشار یک فیلم به کار خود پایان داده است.

فیلم Pacific Rim: Uprising قرار است در تاریخ ۲۳ مارس ۲۰۱۸ (۳ فروردین ۱۳۹۷) اکران شود. جان بویگا، کیلی اسپنی، جینگ تیان، اسکات ایستوود، لیلی جی، وسلی وانگ، لن ینگینگ، کیان یونگچن، رینکو کیکوچی، چارلی دی، بورن گورمن، ایوانا ساکنو، کاران برار، ماکنیو آراتا، شرلی رودریگز، ژانگ جین، لیوی میدن، آدریا آرجونا، راحات آدامز، چن زیتونگ و جو جو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Pacific Rim: Uprising حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. دل تورو نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی در این فیلم حضور دارد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده