نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۲

ساخت بازسازی فیلم Bride of Frankenstein عقب افتاد

کمپانی یونیورسال اعلام کرد که ساخت بازسازی فیلم عروس فرانکنشتاین (Bride of Frankenstein) تا زمان نامشخصی عقب افتاده است.

اواخر هفته گذشته بود که اطلاعات جدیدی از زمان شروع فیلمبرداری و تولید فیلم Bride of Frankenstein منتشر و اعلام شد که ممکن است این فیلم دیگر بخشی از دنیای سینمایی هیولایی کلاسیک کمپانی یونیورسال که جهان تاریک (Dark Universee) نام دارد، نباشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تایید شده که این فیلم از جدول اکران فیلم‌های آینده کمپانی یونیورسال حذف شده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، فیلم Bride of Frankenstein دیگر قرار نیست در تاریخ ۱۵ فوریه ۲۰۱۹ (۲۶ بهمن ۱۳۹۷) اکران شود. با وجود این، همچنان بیل کاندن، کارگردان فیلم Beauty and the Beast (دیو و دلبر) برای کارگردانی و خاویر باردم برای بازی در نقش فرانکنشتاین در این فیلم حضور خواهند داشت. با این حال، یونیورسال تصمیم گرفته است که اکران فیلم Bride of Frankenstein را تا زمان نامشخصی عقب بیندازد تا کار بیشتری روی فیلمنامه این فیلم انجام شود. کمپانی یونیورسال در بیانیه منتشر شده خود گفت:

پس از در نظر گرفتن ملاحظه‌ها و اندیشه‌های تیم تولید فیلم، کمپانی یونیورسال و بیل کاندن تصمیم گرفتند که ساخت و اکران فیلم Bride of Frankenstein را عقب بیندازند. زمانی که ما می‌بینیم این فیلم ویژه و مهم برای موفقیت به زمان بیشتری نیاز دارد تا همه چیز گرد هم بیاید، هیچ‌کدام از ما نمی‌خواهیم فیلم را به‌سرعت به تاریخ انتشار در نظر گرفته‌شده برسانیم. بیل یک کارگردان بااستعداد و بزرگ است که خود را پیش از این اثبات کرده است و همه ما در انتظار ادامه دادن همکاری خود با او در این فیلم هستیم.

Bride of Frankenstein

عقب افتادن زمان اکران فیلم Bride of Frankenstein که قرار بود فیلم بعدی دنیای سینمایی Dark Universe باشد، سوالات بسیاری را می‌تواند در مورد آینده این دنیای سینمایی ایجاد کند. فیلم The Mummy (مومیایی) با بازی تام کروز، اولین فیلم این دنیای سینمایی بود که در تابستان امسال اکران شد و در آن شاهد معرفی دکتر جکیل و آقای هاید بودیم و همچنین اشاره‌ای نیز به مرد نامرئی شد. راسل کرو ایفاگر نقش دکتر جکیل و آقای هاید و جانی دپ ایفاگر نقش مرد نامرئی، در دنیای سینمایی Dark Universe هستند.

Bill Condon in Beauty and the Beast

فیلم The Mummy نتوانست نظر منتقدان را جلب کند و نقدهای بسیار ضعیف و متوسطی را از منتقدان دریافت کرد. همچنین این فیلم به لطف فروش ۴۰۷ میلیون دلار در سراسر جهان از یک شکست بزرگ فاصله گرفت، اما به‌عنوان یک شروع موفق برای دنیای سینمایی Dark Universe نیز از آن نام برده نمی‌شود. هفته گذشته، بیل کاندن در مصاحبه با وب‌سایت کولیدر در مورد فیلم Bride of Frankenstein و ارتباط داشتن آن با دیگر فیلم‌های این دنیای سینمایی صحبت کرد. کاندن گفت:

من در حال حاضر می‌توانم به شما بگویم که مطمئن هستم که قرار است یک فیلم هیولایی بسیار خوب بسازم. این فیلم قرار نیست هیچ ارتباطی با فیلم دیگری داشته باشد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده