نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸

انتشار پوستر جدید فیلم Star Wars: The Last Jedi

لوکاس فیلم پوستر جدیدی از فیلم Star Wars: The Last Jedi را منتشر کرده است که در آن شخصیت‌های اصلی این فیلم حضور دارند.

همانطور که پیش از این وعده داده شده بود، بامداد امروز لوکاس فیلم دومین تریلر فیلم مورد انتظار جنگ ستارگان: آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi) را منتشر کرد. این تریلر بین دو نیمه مسابقه لیگ NFL که بین دو تیم مینسوتا وایکینگز و شیکاگو بیرز برگزار می‌شد، پخش شد و سوالات بسیاری را در مورد این قسمت ایجاد کرد. پیش از انتشار این تریلر، لوکاس فیلم پوستر جدیدی را نیز از این فیلم منتشر کرده بود. تمرکز این پوستر روی شخصیت لوک اسکای واکر است که اگر به چشم او دقت کنید نور قرمز و آبی در آن دیده می‌شود. علاوه بر لوک، شخصیت‌های دیگری چون ری، کایلو رن، پرنسس لیا، فین، ژنرال هاکس، C-3PO، پو دامرون، چوباکا، BB-8 و R2-D2 در این پوستر حضور دارند. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

New Star Wars: The Last Jedi Poster

علاوه بر این، لوکاس فیلم بلیط فروشی فیلم Star Wars: The Last Jedi را نیز رسما آغاز کرد که در ساعات اولیه شروع بلیط فروشی این فیلم؛ وب‌سایت فندنگو از دسترس خارج شد. فیلم Star Wars: The Last Jedi قرار است با مدت زمان ۱۵۰ دقیقه یا ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه، به طولانی‌ترین فیلم دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) تبدیل شود. این فیلم قرار است لحظاتی پس از پایان فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) آغاز شود. کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه فیلم Star Wars: The Last Jedi بر عهده رایان جانسون بوده است.

دیزی ریدلی در نقش ری، مارک همیل در نقش لوک اسکای‌واکر، بنیسیو دل تورو در نقش DJ، کری فیشر در نقش پرنسس لیا، آدام درایور در نقش کایلو رن، جان بویگا در نقش فین، اسکار آیزاک در نقش پو دامرون، دومهنل گیلسون در نقش ژنرال هاکس، گوئندولین کریستی در نقش کاپیتان فازما، لوپیتا نیونگو در نقش ماز کاناتا، آنتونی دنیلز در نقش C-3PO، لورا درن در نقش معاون آدمیرال امیلین هولدو و اندی سرکیس در نقش رهبر محفل - اسنوک، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Star Wars: The Last Jedi حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Star Wars: The Last Jedi برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر امسال (۲۴ آذر) برنامه‌ریزی شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده