نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹

پوستر جدید سریال انیمیشنی Constantine

شبکه CW اخیرا پوستر جدیدی از سریال انیمیشنی کنستانتین (Constantine) را منتشر کرده است.

فصل اول سریال Constantine طی سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۵ از شبکه NBC به روی آنتن رفت، اما مدت کوتاهی بعد NBC این سریال را کنسل کرد. پس از آن در دی‌ماه سال گذشته تایید شد که شخصیت جان کنستانتین که یکی از شخصیت‌های محبوب دنیای دی‌ سی است، به دنیای تلویزیونی باز خواهد گشت و ساخت سریال انیمیشنی Constantine با صداپیشگی مت رایان، رسما تایید و اعلام شد. این سریال انیمیشنی قرار است در ۵ یا ۶ قسمت ۱۰ دقیقه‌ای تولید و در سال ۲۰۱۸ از شبکه CW Seed که سرویس استریم CW است، منتشر شود. حال شبکه CW پوستر جدیدی از سریال انیمیشنی Constantine را منتشر کرده که تمرکز آن روی شخصیت جان کنستانتین با صداپیشگی مت رایان است. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Constantine animated series Poster

سریال انیمیشنی Constantine توسط بخش انیمیشن کمپانی برادران وارنر و کمپانی Blue Ribbon Content ساخته خواهد شد. این سریال انیمیشنی داستان جان کنستانتین را روایت می‌کند که یک شکارچی شیطان و هیولا با قدرت‌های جادویی است. او دانش هنرهای تاریک را آموخته است تا بتواند با دشمنان خود مبارزه و از بی‌گناهان در مقابل آن‌ها دفاع کند. او باید بین قدرت‌های شر و خوب خود تعادل ایجاد کند تا بتواند در برابر تهدید‌های فراطبیعی که دنیای ما را تهدید می‌کند، بایستد و از قدرت‌های خود استفاده کند. 

شبکه CW Seed، شبکه دیجیتالی و اینترنتی شبکه CW است که در حال حاضر سریال انیمیشنی ویکسن (Vixen) از آن پخش می‌شود. همچنین فصل اول سریال Constantine نیز هم‌اکنون روی این شبکه دیجیتالی در دسترس است. دیوید اس گویر، گرگ برلانتی و سارا شکتر نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در سریال انیمیشنی Constantine حضور خواهند داشت. کار ساخت این سریال انیمیشنی بر عهده بوچ لوکیچ بوده است و داگ مورفی کارگردانی و جی.ام دی‌متیس نویسندگی سریال انیمیشنی Constantine را بر عهده داشته‌اند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده