نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۳

کنستانتین در قالب یک سریال انیمیشنی باز خواهد گشت

شبکه CW ساخت سریال انیمیشنی کنستانتین (Constantine) را با صداپیشگی مت رایان، تایید و اعلام کرد.

جان کنستانتین که یکی از شخصیت‌های محبوب دنیای دی‌سی است، به دنیای تلویزیونی باز خواهد گشت. فصل اول سریال Constantine طی سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۵ از شبکه NBC به روی آنتن رفت، اما مدت کوتاهی بعد NBC این سریال را کنسل کرد. حال این سریال قرار است در قالب یک سریال انیمیشنی احیا و از شبکه CW Seed پخش شود. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، فصل اول این سریال انیمیشنی قرار است در ۵ یا ۶ قسمت ۱۰ دقیقه‌ای ساخته و طی سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ از این شبکه منتشر شود. علاوه بر این، شبکه CW اولین پوستر انیمیشن Constantine را نیز منتشر کرده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Constantine Animated Series Poster

شبکه CW Seed، شبکه دیجیتالی و اینترنتی شبکه CW است که در حال حاضر سریال انیمیشنی ویکسن (Vixen) از آن پخش می‌شود. همچنین فصل اول سریال Constantine نیز هم اکنون بر روی این شبکه دیجیتالی در دسترس است. مت رایان که نقش جان کنستانتین را در سریال Constantine بازی کرده بود، به عنوان صداپیشه این شخصیت در این سریال انیمیشنی نیز حضور خواهد داشت. او همچنین در یک قسمت از فصل چهارم سریال کماندار (Arrow) نیز حضور داشته است. رایان همچنین به عنوان صداپیشه شخصیت کنستانتین در انیمیشن Justice League Dark نیز حضور دارد.

گرگ برلانتی نیز به عنوان تهیه کننده در سریال انیمیشنی Constantine حضور خواهد داشت. همچنین CW تایید کرد که در سریال انیمیشنی Constantine به اتفاقات Arrowverse نیز اشاره خواهد شد و حتی ممکن است شاهد حضور برخی از شخصیت‌های سریال‌های DC در این سریال انیمیشنی نیز باشیم. علاوه بر این، شبکه CW سریال‌های Arrow برای فصل ششم، فلش (The Flash) برای فصل چهارم، سوپرگرل (Supergirl) برای فصل سوم و افسانه‌های فردا (Legends of Tomorrow) برای فصل سوم، تمدید کرد. فصل جدید این چهار سریال طی سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸ از این شبکه پخش خواهند شد. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده