نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

انتشار ۱۶ پوستر جدید از شخصیت های فیلم Murder on the Orient Express

کمپانی فاکس قرن بیستم اخیرا ۱۶ پوستر جدید از شخصیت‌های فیلم قتل در قطار سریع‌السیر شرق (Murder on the Orient Express) را منتشر کرده است.

کمپانی فاکس قرن بیستم ۱۶ پوستر جدید از فیلم Murder on the Orient Express را منتشر کرده که تمرکز آن روی ۱۶ شخصیت و متهم این فیلم است. در این پوستر متهمان به یک قتل بسیار مرموز در قطاری سریع‌السیر دیده می‌شوند که پوآرو باید راز این قتل را با بازجویی از این اشخاص کشف کند. این فیلم اقتباسی از رمانی کارآگاهی به همین نام اثر آگاتا کریستی است که کنت برانا، کارگردان فیلم Thor (ثور) و فیلم Cinderella (سیندرلا)، کارگردانی فیلم Murder on the Orient Express را بر عهده داشته است. شما در ادامه می‌توانید این ۱۶ پوستر را مشاهده کنید:

طبق خلاصه داستان منتشر شده از فیلم Murder on the Orient Express، کاراگاه پوآرو در مورد قتل سرمایه داری تحقیق می‌کند که در قطار و به وسیله خنجری به قتل رسیده است. همچنین این قطار به علت طوفان در کوه‌های صربستان متوقف شده و متهم ممکن است از این فرصت برای فرار از قطار و قانون استفاده کند. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده مایکل گرین، نویسنده فیلم Blade Runner 2049 (بلید رانر ۲۰۴۹) و فیلم Logan (لوگان) بوده است. علاوه بر کارگردانی، کنت برانا نقش هرکول پوآرو را نیز در فیلم Murder on the Orient Express بر عهده داشته و در این فیلم به ایفای نقش پرداخته است.

جانی دپ، دیزی ریدلی، میشل فایفر، جش گد، جودی دنچ، مایکل پنیا، میراندا ریسون، لوسی بوینتون، ویلم دفو، پنلوپه کروز، لزلی اودم جونیور، درک جاکوبی، مروان کنزاری، الیویا کلمن، مانوئل گارسیا رولفو، تام بیتمن و سرگئی پلونین، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Murder on the Orient Express حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. ریدلی اسکات، سیمون کینبرگ، مارک گوردون، کنت برانا، مایکل شافر، آدیتیا سود و جودی هافلند نیز به عنوان تهیه کننده و جیمز پریچارد و هیلاری استرانگ به عنوان تهیه کننده اجرایی در این فیلم حضور دارند. 

فیلم Murder on the Orient Express قرار است در تاریخ ۱۰ نوامبر امسال (۱۹ آبان) به‌روی پرده‌های سینما برود.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده