نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵

تصاویر و تیزر جدید فیلم Pacific Rim: Uprising منتشر شدند

کمپانی یونیورسال تصاویر و تیزر جدیدی از فیلم مورد انتظار «حاشیه اقیانوس آرام: طغیان» (Pacific Rim: Uprising) را منتشر کرده است.

کمپانی یونیورسال روز گذشته اولین تصاویر رسمی از فیلم Pacific Rim: Uprising را منتشر کرد. در این تصاویر که توسط مجله اینترتینمنت ویکلی منتشر شده، شاهد شخصیت‌های اصلی این فیلم از جمله جان بویگا، اسکات ایستوود، کیلی اسپنی و وسلی وانگ هستیم. علاوه بر این، این تصاویر نمای بهتری از یگرهای جدید این فیلم را به ما ارائه می‌کند. با این حال، هنوز اطلاعات زیادی از شخصیت‌های این فیلم منتشر نشده و تنها می‌دانیم که شخصیت بویگا در این فیلم پسر استکر پنتیکاست با بازی ادریس البا، است که جیک نام دارد. هفته گذشته، یونیورسال پوسترهای جدیدی را از فیلم Pacific Rim: Uprising منتشر کرده بود. شما در ادامه می‌توانید تصاویر جدید را مشاهده کنید:

در حاشیه نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال، اولین تیزر تریلر فیلم Pacific Rim: Uprising منتشر شد. حال اولین تریلر رسمی این فیلم قرار است امروز در پنل این فیلم در نمایشگاه کامیک کان نیویورک ۲۰۱۷ منتشر شود. یونیورسال پیش از انتشار اولین تریلر این فیلم یک تیزر کوتاه منتشر کرده است که در آن شاهد تصاویر کوتاهی از این فیلم مورد انتظار هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تیزر کوتاه را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

جان بویگا در مورد بازگشت کایجوها در فیلم Pacific Rim: Uprising گفت:

کایجوها راه جدیدی را پیدا کرده‌اند. راه آن‌ها بسیار هوشمندانه‌تر از راهی است که ما انتخاب کرده‌ایم. هیولاهایی که ما در فیلم اول دیده بودیم، هیولاهایی آزمایشی بودند تا متوجه شوند که چگونه می‌توانند ما را شکست بدهند و سیاره را تصاحب کنند. تنها راهی که می‌توانستیم آن‌ها را در جهان خودمان شکست بدهیم، بسته شده است. آن‌ها برنامه دقیق‌تر و مشخص‌تری دارند. جیک تلاش می‌کند تا تیم دفاعی جدیدی تشکیل بدهد و برای مقابله با کایجوها این نیروها را رهبری کند.

کارگردانی فیلم Pacific Rim: Uprising بر عهده استیون دنایت، کارگردان و نویسنده سریال Daredevil (دردویل) بوده است. گیرمو دل تورو که کارگردانی فیلم Pacific Rim (حاشیه اقیانوس آرام) را بر عهده داشت، به همراه توماس تال، ماری پرنت و جان جشنی به‌عنوان تهیه‌کننده در دنباله این فیلم حضور خواهد داشت. کار نوشتن فیلمنامه فیلم Pacific Rim: Uprising نیز بر عهده امیلی کارمایکل، استیون دنایت، تی.اس. نولین و کیرا اسنایدر بوده است.

فیلم Pacific Rim: Uprising قرار است در تاریخ ۲۳ مارس ۲۰۱۸ (۳ فروردین ۱۳۹۷) اکران شود. جان بویگا، کیلی اسپنی، جینگ تیان، اسکات ایستوود، لیلی جی، وسلی وانگ، لن ینگینگ، کیان یونگچن، رینکو کیکوچی، چارلی دی، بورن گورمن، ایوانا ساکنو، کاران برار، ماکنیو آراتا، شرلی رودریگز، ژانگ جین، لیوی میدن، آدریا آرجونا، راحات آدامز، چن زیتونگ و جو جو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Pacific Rim: Uprising حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده