نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

انتشار پوسترهای جدید فیلم Pacific Rim: Uprising

کمپانی یونیورسال اخیرا سه پوستر جدید از فیلم مورد انتظار «حاشیه اقیانوس آرام: طغیان» (Pacific Rim: Uprising) را منتشر کرده‌ است.

در حاشیه نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال، اولین تیزر تریلر فیلم Pacific Rim: Uprising منتشر شد. ماه گذشته نیز کمپانی یونیورسال و لجندری پیکچرز اعلام کردند که این فیلم در نمایشگاه کامیک کان نیویورک سال ۲۰۱۷ دارای پنل خبری خواهد بود و اولین تریلر رسمی فیلم Pacific Rim: Uprising در حاشیه این پنل منتشر خواهد شد. پنل این فیلم در نمایشگاه کامیک کان نیویورک قرار است روز جمعه، ۶ اکتبر امسال (۱۴ مهر) برگزار شود. حال یونیورسال و لجندری سه پوستر جدید از فیلم Pacific Rim: Uprising منتشر کرده‌اند. در دو پوستر شخصیت جان بویگا دیده می‌شود که به نظر می‌رسد رهبری یگرها را بر عهده دارد. در پوستر سوم شخصیت اسکات ایستوود حضور دارد. با این حال، هنوز اطلاعاتی زیادی از شخصیت‌های این فیلم منتشر نشده و تنها می‌دانیم که شخصیت بویگا در این فیلم پسر استکر پنتیکاست با بازی ادریس البا، است. شما در ادامه می‌توانید این سه پوستر را مشاهده کنید: 

Pacific Rim: Uprising Poster

Pacific Rim: Uprising Poster

Pacific Rim: Uprising Poster

جان بویگا، کیلی اسپنی، جینگ تیان، اسکات ایستوود، لیلی جی، وسلی وانگ، لن ینگینگ، کیان یونگچن، رینکو کیکوچی، چارلی دی، بورن گورمن، ایوانا ساکنو، کاران برار، ماکنیو آراتا، شرلی رودریگز، ژانگ جین، لیوی میدن، آدریا آرجونا، راحات آدامز، چن زیتونگ و جو جو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Pacific Rim: Uprising حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. طبق خلاصه داستان منتشر شده از این فیلم:

حوادث فیلم Pacific Rim Uprising قرار است ۱۰ سال پس از نبرد The Battle of the Breach جریان داشته باشد، اما هنوز ناآرامی‌هایی دیده می‌شود. پس از پیروزی در این نبرد تاریخی، سراسر جهان متقاعد شده‌اند تا از برنامه یگرها دفاع کنند و آن‌ها در حال حاضر به قوی‌ترین نیروی دفاعی در تاریخ بشر تبدیل شده‌اند. سازمان PPDC به دنبال فراخوان درخشان‌ترین و بهترین افراد برای بالا بردن توانایی این سازمان و تبدیل آن‌ها به قهرمان‌های نسل جدید است. هنگامی که کایجوها بازگردند، یگرها آماده مبارزه هستند.

کارگردانی این فیلم بر عهده استیون دنایت، کارگردان و نویسنده سریال Daredevil (دردویل) بوده است. گیلرمو دل تورو که کارگردانی فیلم Pacific Rim (حاشیه اقیانوس آرام) را بر عهده داشت، به همراه توماس تال، ماری پرنت و جان جشنی به عنوان تهیه‌کننده در دنباله این فیلم حضور خواهد داشت. کار نوشتن فیلمنامه فیلم Pacific Rim: Uprising نیز بر عهده امیلی کارمایکل، استیون دنایت، تی.اس. نولین و کیرا اسنایدر بوده است.

فیلم Pacific Rim: Uprising قرار است در تاریخ ۲۳ مارس ۲۰۱۸ (۳ فروردین ۱۳۹۷) اکران شود. این فیلم پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۱۸ (۴ اسفند ۱۳۹۶) اکران شود، اما ماه مرداد امسال یونیورسال اعلام کرد که اکران این فیلم یک ماه عقب افتاده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده