نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹

پارامونت فیلم لایو اکشن سونیک را می‌سازد

کمپانی پارامونت پیکچرز حق ساخت فیلم سونیک، شخصیت محبوب و دوست‌داشتنی دنیای بازی‌های ویدیویی را خریداری کرد.

طرفداران سونیک مطمئناً از خبر ساخت فیلمی راجع به این شخصیت قدیمی و دوست‌داشتنی دنیای بازی‌های ویدیوی بسیار خوشحال خواهند شد. این‌طور که به نظر می‌رسد قرار است برداشت سینمایی بازی سونیک، فیلمی لایو اکشن باشد. اخیراً کمپانی پارامونت پیکچرز حق امتیاز ساخت فیلم شخصیت سونیک را خریداری کرد و همین موضوع گامی جدی برای ساخت نسخه سینمایی این جوجه‌تیغی آبی‌رنگ محسوب می‌شود. جزئیات بیشتری نیز از پروژه آتی کمپانی پارامونت پیکچرز منتشر شده است.  

طبق گزارش سایت هالیوود ریپورتر، تیم میلر، کارگردان فیلم Deadpool (دِدپول) و همچنین قسمت ششم مجموعه Terminator (ترمیناتور)، به‌عنوان مدیر اجرایی مراحل تولید فیلم سونیک با این پروژه همکاری خواهد داشت. همکار قدیمی تیم میلر، جف فاوئلر نیز به‌عنوان کارگردان فیلم لایو اکشن سونیک انتخاب شده است. جف فاوئلر در ساخت فیلم Where the Wild Things Are (جایی که موجودات وحشی هستند) با تیم سازنده در زمینه تحقیق و توسعه همکاری داشت. وی سابقه کارگردانی فیلم کوتاه و کمدی Gopher Broke را نیز در کارنامه کاری خود دارد که فیلمنامه این فیلم کوتاه را جف فاوئلر و تیم میلر با همکاری یکدیگر نوشتند. از دیگر افرادی که در تیم سازندگان فیلم لایو اکشن سونیک حضور دارند می‌توان به توبی آشر اشاره کرد. وی مدیریت اجرایی فیلم‌های همچون Battle: Los Angeles (نبرد لس آنجلس) و The Green Hornet (زنبور سبز) را بر عهده داشته است. از دیگر تهیه‌کنندگان این فیلم می‌توان به دیمیتری جانسن و دان جی‌وونز اشاره کرد.

Sonic-II

دنیای شخصیت سونیک تنها محدود به بازی‌های ویدیویی نبوده و کتاب‌های کمیک این شخصیت نیز در سال ۱۹۹۳ به بازار عرضه شده است. انیمیشن سینمایی شخصیت سونیک نیز در سال ۱۹۹۶ ساخته شد و چند انیمیشن تلویزیونی نیز بر اساس شخصیت این جوجه‌تیغی دوست‌داشتنی به روی آنتن رفته است. فیلم کمپانی پارامونت پیکچرز اولین لایو اکشن مربوط به سونیک خواهد بود. این فیلم، لایو اکشنی آمیخته به جلوه‌های تصویری خواهد بود و انتظار می‌رود که سال ۲۰۱۸ یا ۲۰۱۹ به روی پرده سینما برود.

خالق مجموعه بازی‌های سونیک، یوجی ناکا است. سونیک در تمامی نسل‌های مختلف کنسولی حضور داشته است و تا به امروز بیش از ۱۰۰ عنوان از این بازی محبوب برای پلتفرم‌های مختلف ساخته شده است. آخرین عنوان ساخته‌شده از شخصیت سونیک، بازی Sonic Mania بود و این بازی برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی منتشر شد.    


منبع aotf
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده