نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۵

کارگردان های سابق فیلم Han Solo یک فیلم علمی تخیلی دیگر را کارگردانی خواهند کرد

کریستوفر میلر و فیل لرد، کارگردان‌های سابق فیلم Han Solo کارگردانی یک فیلم علمی تخیلی دیگر را بر عهده گرفتند.

خرداد امسال کمپانی لوکاس فیلم با انتشار خبری اعلام کرد که با کریستوفر میلر و فیل لرد که کارگردانی فیلم Han Solo (هان سولو) را بر عهده داشته‌اند، قطع همکاری کرده استحال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این دو کارگردان، کارگردانی یک فیلم علمی-تخیلی دیگر را بر عهده گرفته‌اند. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، لرد و میلر کارگردانی فیلم Artemis (آرتمیس) را بر عهده گرفته‌اند. این فیلم اقتباسی از رمانی به همین نام اثر اندی ویر، نویسنده رمان مریخی (The Martian) خواهد بود. رمان علمی-تخیلی Artemis قرار است در تاریخ ۱۴ نوامبر امسال (۲۳ آبان) منتشر شود که کمپانی فاکس قرن بیستم حق ساخت فیلمی بر اساس این رمان را در اردیبهشت امسال به‌دست آورده بود.

کمپانی Crown، ناشر این کتاب، در توصیف کتاب Artemis گفته است که شخصیت اصلی فیلم با استفاده از ویژگی‌هایی هوشمندانه به یک جرم بسیار بزرگ متهم شده و دنیای فیلم بر اساس منطق علمی خلق شده است. تمرکز داستان این فیلم روی یک زن بیست ساله به نام جز است که آرزوی زندگی فراتر از شهر آرتمیس، تنها شهر روی ماه را دارد. جز نمی‌تواند در برابر تغییرات زندگی خود مقاومت کند و باید بهای سنگین آن را بپردازد و کم کم خود را در برابر یک توطئه می‌بیند که متهم شده است که او می‌خواهد کنترل شهر آرتمیس را به‌دست بگیرد.

Han Solo

کمپانی فاکس قرن بیستم پیش از این حق پخش رمان قبلی اندی ویر را به‌دست آورده بود. فیلم The Martian به کارگردانی ریدلی اسکات و با بازی بازیگرانی چون مت دیمون، جسیکا چستین، کریستن ویگ، جف دانیلز، مایکل پنیا، کیت مارا، شان بین، سباستین استن، دونالد گلاور و چویتل اجیوفور، در سال ۲۰۱۵ به روی پرده‌های سینما رفت و علاوه بر دریافت نقدهای بسیار مثبت از سوی منتقدان، عملکرد درخشانی را نیز در گیشه داشت. این فیلم که با بودجه‌ای معادل ۱۰۸ میلیون دلار ساخته شده بود، موفق شد بیش از ۶۳۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. 

فیل لرد و کریستوفر میلر بیشتر برای کارگردانی انیمیشن‌هایی چون ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی (Cloudy with a Chance of Meatballs)، فیلم لگو (The LEGO Movie) و فیلم خیابان جامپ شماره ۲۱ (21Jump Street) و دنباله آن، شناخته شده‌اند. با این حال، هنوز تاریخی برای اکران فیلم آرتمیس اعلام نشده است. علاوه بر این، تاکنون حضور بازیگری نیز در این فیلم تایید و اعلام نشده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده