نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۵

تاریخ اکران فیلم Terminator 6 تایید شد

کمپانی پارامونت پیکچرز تاریخ اکران فیلم ترمیناتور ۶ (Terminator 6) را رسما تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی پارامونت پیکچرز به طور رسمی تاریخ اکران فیلم Terminator 6 را تایید و اعلام کرده است. ششمین قسمت از مجموعه محبوب و پر طرفدار ترمیناتور (Terminator) قرار است در تاریخ ۲۶ جولای ۲۰۱۹ (۴ مرداد ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما برود. کارگردانی این فیلم قرار است بر عهده تیم میلر، کارگردان فیلم Deadpool (ددپول) باشد و جیمز کامرون نیز به عنوان تهیه کننده در این فیلم حضور خواهد داشت. همچنین کامرون در کار نوشتن داستان و فیلمنامه فیلم جدید و بدون عنوان Terminator نیز کمک خواهد کرد.

طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، فیلم Terminator 6 قرار است دنباله مستقیم فیلم Terminator 2: Judgement Day (ترمیناتور ۲: روز داوری) باشد و داستان و اتفاقات قسمت سوم تا پنجم این مجموعه را کاملا نادیده خواهد گرفت. سه قسمت آخر مجموعه ترمیناتور نتوانستند نظر منتقدان و تماشاگران را جلب کنند و نقدهای متوسط و ضعیفی را دریافت کردند. در نهایت فیلم Terminator Genisys (ترمیناتور: پیدایش) که در سال ۲۰۱۵ به‌روی پرده رفت، به یک ناامیدی کامل تبدیل شد که باعث لغو ساخت دنباله آن نیز شده است.

james cameron

هفته گذشته تایید شد که آرنولد شوارزنگر و لیندا همیلتون برای ایفای نقش دوباره در فیلم Terminator 6 باز خواهند گشت. همچنین میلر در مورد این فیلم با وب‌سایت هالیوود ریپورتر مصاحبه‌ای را انجام داده است. با این حال، او از دادن اطلاعاتی در مورد داستان فیلم خودداری کرد، اما او در مورد شخصیت ترمیناتور در فیلم Terminator 6 توضیحاتی را به اشتراک گذاشته است. میلر گفت:

از نظر عاطفی و ذهنی او یک نسخه تکامل یافته خواهد بود. آن‌ها ماشین‌هایی هستند که یاد می‌گیرند، اما من فکر می‌کنم این راهی است که یک نسخه متفاوت از آن را در این فیلم داشته باشیم. من فکر می‌کنم که ما باید این دوره و زمان را بپذیریم و این چیزی است که باعث می‌شود این فیلم یک تجربه تازه و جالب برای طرفداران بسازد و من در حال حاضر چیز بیشتری نمی‌توانم به شما بگویم، اما برخی از صحنه‌هایی که نویسندگان آن را نوشته‌اند، این ایده را درک کرده‌اند و این صحنه‌ها فوق العاده هستند.

tim miller and Ryan Reynolds in deadpool

فیلم Terminator 6 قرار است مانند سریال‌های نوظهور تلویزیونی و مجموعه‌های محبوب سینما، دارای یک اتاق نویسندگی و فکر باشد تا داستان و فیلمنامه این قسمت و قسمت‌های آینده را بنویسند. دیوید اس. گویر، چارلز اچ. اگلی و جاش فریدمن اعضای اتاق نویسندگان فیلم Terminator 6 را تشکیل می‌دهند. میلر در ادامه اشاره کرد که ممکن است این فیلم از سبک فیلم Terminator Genisys و فیلم Terminator Salvation (ترمیناتور: رستگاری)، کاملا فاصله بگیرد. میلر گفت:

باور کنید که هیچ کمبودی روی تخته سیاه (ایده‌ها) وجود ندارد. او (ترمیناتور) می‌تواند از یک فلز اندوپلاسمی یک مارپیچ درست کند، اما برای چه کسی این اهمیت دارد؟ من نمی‌خواهم این چیزها را در این فیلم ببینم. بنابراین ما باید مثل جیمز کامرون که مجموعه ترمیناتور را پایه گذاری کرد، تلاش کنیم تا فیلمی مانند او بسازیم.

Terminator Genisys

در ابتدا فیلم Terminator Genisys قرار بود بخشی از یک سه گانه جدید برای مجموعه ترمیناتور باشد، اما در بهمن سال ۱۳۹۴، کمپانی پارامونت رسما دنباله فیلم Terminator Genisys را از جدول اکران خود حذف کرد. پس از آن، در فروردین امسال ساخت و تولید فیلم Terminator 6 به طور کامل لغو و متوقف شد تا مراحل انتقال دوباره این مجموعه به جیمز کامرون آغاز شود. پیش از این، در فروردین امسال دیوید الیسون، تهیه کننده مجموعه Terminator، اعلام کرده بود که طی سال ۲۰۱۷ میلادی خبر مهمی از این مجموعه منتشر خواهد شد و این مجموعه آینده بسیار روشنی را دارد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده