نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵

اولین پوستر فصل پنجم سریال Agents of SHIELD منتشر شد

بخش تلویزیونی مارول و شبکه ABC اولین پوستر رسمی فصل پنجم سریال ماموران شیلد (Agents of SHIELD) را منتشر کردند.

بند اول متن، پایان فصل چهارم سریال Agents of SHIELD را فاش می‌کند

 

فصل چهارم سریال Agents of SHIELD با یک کلیف‌هنگر بسیار بزرگ به پایان رسید و با توجه به تمدید این سریال برای فصل پنجم، طرفداران سریال قطعا به جواب سوال‌های خود خواهند رسید. در پایان فصل چهارم سریال Agents of SHIELD مشاهده کردیم که ایجنت کولسن پس از اینکه به‌هوش آمد، خود را بسیار دور از خانه و فضای خارج از زمین مشاهده کرد. حال بخش تلویزیونی مارول و شبکه ABC اولین پوستر رسمی فصل پنجم این سریال را منتشر کرده‌اند که اشاره‌ای به پایان فصل چهارم این سریال دارد. در این پوستر، لوگوی سازمان شیلد را روی بدنه یک سفینه فضایی مشاهده می‌کنیم. شما در ادامه این پوستر را مشاهده می‌کنید:

 Agents of SHIELD season 5 poster

هنوز اطلاعات زیادی از فصل پنجم سریال Agents of SHIELD منتشر نشده است و تنها می‌دانیم که پخش فصل پنجم این سریال قرار است از زمستان امسال آغاز شود، اما انتظار می‌رود که بخشی از فصل پنجم این سریال در فضا و خارج از زمین جریان داشته باشد. گرچه هنوز تاریخی رسمی برای انتشار فصل پنجم سریال Agents of SHIELD منتشر نشده است، اما پیش‌بینی می‌شود که پس از اتمام پخش فصل اول سریال Inhumans (اینهیومنز)، پخش فصل پنجم این سریال آغاز شود. انتظار می‌رود اولین تصاویر و احتمالا اولین تریلر فصل پنجم سریال Agents of SHIELD در نمایشگاه کامیک کان نیویورک امسال منتشر شود.

تاکنون بازگشت کلارک گرگ در نقش فیل کولسن، مینگ-نا ون در نقش ملیندا می، کلویی بنت در نقش دیزی جانسون (کواک)، هنری سیمونز در نقش آلفونسو مکنزی، الیزابت هنستریج در نقش جما سیمونز، یاین د کست‌تکر در نقش لئو فیتز، ناتالیا کوردوا-باکلی در نقش یویو و نیک بلاد در نقش لنس هانتر، در فصل پنجم سریال Agents of SHIELD تایید و اعلام شده است. علاوه بر این، خبرهایی مبنی بر بازگشت گابریل لونا در نقش گوست رایدر (رابی ریز) و برت دالتون در نقش گرنت وارد، نیز شنیده می‌شود. همچنین انتظار می‌رود که در فصل پنجم سریال Agents of SHIELD شاهد حضور گروه S.W.O.R.D نیز باشیم.

کار ساخت و تولید سریال Agents of SHIELD بر عهده جد ویدون و موریسا تانکاروئن است. پخش هفتگی فصل اول سریال Inhumans قرار است از تاریخ ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۷ (۴ مهر ۱۳۹۶) از شبکه ABC آغاز شود.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده