نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲

سریال Agents of SHIELD برای فصل پنجم تمدید شد

شبکه ABC و کمپانی مارول از تمدید سریال ماموران شیلد (Agents of SHIELD) برای فصل پنجم خبر دادند.

تنها یک قسمت تا پایان فصل چهارم سریال Agents of SHIELD بیشتر باقی نمانده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه ABC و بخش تلویزیونی مارول از تمدید این سریال برای فصل پنجم خبر داده‌اند. موریسا تانکاروئن، یکی از دو سازنده و تهیه کننده اجرایی این سریال، با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود این خبر را رسما تایید و اعلام کرد. با این حال، مارول هم این خبر را در وب‌سایت رسمی خود تایید کرد، اما تاکنون تاریخی برای شروع پخش فصل پنجم سریال Agents of SHIELD تایید و اعلام نشده است. قسمت پایانی فصل چهارم این سریال که پایان دنیا (World’s End) نام دارد، قرار است شب سه شنبه ۱۶ می (۲۶ اردیبهشت) از شبکه ABC منتشر شود.

Agents of SHIELD season 4

در قسمت پایانی فصل چهارم سریال Agents of SHIELD شاهد بازگشت گوست رایدر هستیم که به گروه شیلد به رهبری فیلم کولسون کمک خواهد کرد تا جلوی ایدا را که اهداف بسیار شومی در سر دارد، بگیرد. گابریل لونا در نقش گوست رایدر (رابی ریز)، کلارک گرگ در نقش فیل کولسن، مینگ-نا ون در نقش ملیندا می، کلویی بنت در نقش دیزی جانسون (کواک)، هنری سیمونز در نقش آلفونسو مکنزی، الیزابت هنستریج در نقش جما سیمونز، یاین د کست‌تکر در نقش لئو فیتز، جیسون اومارا در نقش جفری میس، مالوری یانسن در نقش ایدا (مادام هایدرا)، برت دالتون در نقش گرنت وارد، ناتالیا کوردوا-باکلی در نقش یویو و جان هانا در نقش هولدن رادکلیف، از جمله بازیگرانی بودند که در فصل چهارم سریال Agents of SHIELD حضور داشتند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

علاوه بر تانکاروئن، جد ویدون دیگر سازنده و تهیه کننده اجرایی سریال Agents of SHIELD است که در فصل پنجم این سریال بازخواهد گشت. علاوه بر این، جاس ویدون نیز به عنوان تهیه کننده در این سریال حضور دارد. با این حال، اطلاعات بیشتری از فصل پنجم سریال Agents of SHIELD منتشر نشده است و مشخص نیست که پس از فصل چهارم شاهد چه اتفاقات جدیدی خواهیم بود. پخش هفتگی فصل اول سریال Inhumans (اینهیومنز) قرار است از تاریخ ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۷ (۴ مهر ۱۳۹۶) از شبکه ABC آغاز شود. با توجه به این موضوع، انتظار می‌رود فصل پنجم سریال Agents of SHIELD کمی دیرتر از زمان معمول به روی آنتن برود.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده