نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۹

تاریخ احتمالی پخش سریال The Punisher فاش شد

به نظر می‌رسد که مجله توتال فیلم تاریخ پخش سریال مورد انتظار پانیشر (The Punisher) را فاش کرده باشد.

هفته گذشته، مارول و نت فلیکس اولین تریلر رسمی سریال The Punisher را منتشر کردند. با این حال، تا به امروز تاریخ پخش این سریال تایید و اعلام نشده است و گمان می‌رفت که این سریال قرار است ماه نوامبر از شبکه نت‌فلیکس پخش شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که این سریال قرار است کمی زودتر از انتظار منتشر شود. طبق تصویری که از آخرین شماره مجله توتال فیلم منتشر شده، سریال The Punisher قرار است در تاریخ ۱۳ اکتبر امسال (۲۱ مهر) از شبکه نت‌فلیکس پخش شود. با این حال، ممکن است این مجله به اشتباه این تاریخ را اعلام کرده باشد و این سریال در تاریخ دیگری عرضه شود، اما این احتمال وجود دارد که نت‌فلیکس اطلاعاتی در مورد سریال و تاریخ انتشار آن را در اختیار این مجله قرار داده باشد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

The Punisher Premiere Date

با این حال، تاکنون مارول و نت‌فلیکس تنها اعلام کرده‌اند که سریال The Punisher قرار است در سال ۲۰۱۷ منتشر شود و از اعلام تاریخ رسمی آن امتناع کرده‌اند. در تیزرها و تریلر منتشر شده این سریال، تاریخ پخش این سریال مانند کدهای نامشخص نمایش داده می‌شود که در واقع به شخصیت میکرو اشاره می‌کند. با این حال، به نظر می‌رسد که باید برای درست بودن این خبر تا نمایشگاه کامیک کان نیویورک که سریال The Punisher در آن پنل دارد، صبر کنیم. سریال The Punisher در ۱۳ قسمت تولید شده و کار ساخت آن بر عهده استیو لایت‌فوت بوده است.

جان برنتال در نقش فرانک کسل/پانیشر، بن بارنز در نقش بیلی روسو (جیگساو)، ایبون ماس-بچراک در نقش دیوید لیبرمن (میکرو)، دنیل وبر در نقش لوئیس والکوت، جیسون آر. مور در نقش کرتیس هویل، پال شولز در نقش راولینز، جیمی ری نیومن در نقش سارا لیبرمن، مایکل ناتانسون در نقش سام استاین، دبورا آن ول در نقش کارن پیج، شهره آغداشلو در نقش فرح مدنی و امبر رز روا در نقش دایانا مدنی، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال The Punisher حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده