// یکشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۷

مارک همیل، لینا هیدی و دیوید بردلی به جمع صداپیشگان Trollhunters پیوستند

مارک همیل، لینا هیدی و دیوید بردلی در فصل دوم انیمیشن سریالی شکارچیان ترول (Trollhunters) به صداپیشگی خواهند پرداخت.

مارک همیل ستاره فیلم‌های Star Wars، لینا هیدی بازیگر سریال Game of Thrones و دیوید بردلی از سری فیلم‌ های Harry Potter به جمع صداپیشگان انیمیشن سریالی شکارچیان ترول (Trollhunters) به نویسندگی و تهیه کنندگی گیلرمو دل تورو، محصول دریم ورکس (DreamWorks) پیوستند. سایر صداپیشگان کار که در فصل اول نیز حضور داشتند عبارت‌اند از کلسی گرمر در نقش بلینکی، ران پرلمن در نقش بولار، استیون ین در نقش استیو، آنجلیکا هیوستون در نقش ملکه اورسولنا، جاناتان هاید در نقش استریکلر، امی لندکر در نقش باربارا، چارلی ساکستون در نقش توبی، کول سند در نقش الی و لکسی مدرانو در نقش کلر. آنتون یلچین نیز که سال گذشته در اثر حادثه‌ای جان خود را از دست داد، پیش از این صداپیشه‌ی نقش اصلی مجموعه با نام جیم لیک جونیور بود و از آنجا که صدای وی برای بخش زیادی از قسمت‌های فصل دوم از پیش ضبط شده است، گروه برای فصل جدید نیاز به هیچ تغییراتی ندارد و شخصیت جیم حتی برای فصل‌های بعدی نیز حذف نخواهد شد.Trollhunters

داستان شکارچیان ترول درباره‌ی نوجوانی عادی با نام جیم لیک جونیور است که در شهر کوچکی به نام آرکادیا زندگی می‌کند. او در یکی از روزها به صورت کاملا اتفاقی متوجه وجود جامعه‌ای مخفی در زیر شهر می‌شود که گروهی از ترول‌ها در آنجا زندگی می‌کنند. جیم در ادامه وارد جامعه‌ی ترول‌ها شده و پس از یادگیری آموزش‌های لازم سعی می‌کند که از آنها در برابر دشمنان قدرتمندشان محافظت کند. در فاصله‌ی کوتاهی، جیم از پسربچه‌ای دبیرستانی به قهرمانی بدل می‌شود که باید با همکاری چند تن از دوستانش و گروهی از ترول‌ها، با هیولاها و موجودات شیطانی مقابله کرده و دنیا را از نابودی نجات دهد.

مارک همیل در فصل دوم مجموعه به جای یکی از اعضای تیم شکارچیان ترول، لینا هیدی به جای جادوگری اهریمنی و قدرتمند و دیوید بردلی در نقش شخصیتی مرموز که دارای قدرتی جادویی است به صداپیشگی خواهند پرداخت.

گیلرمو دل تورو که سابقه‌ی خلق آثار منحصر به فردی همچون پسر جهنمی (Hellboy) و هزارتوی پن (Pan's Labyrinth) را در کارنامه دارد، در انیمیشن Trollhunters با تکیه بر تخیل و خلاقیت بی‌پایان خود، دو جهان بسیار جذاب را به هم پیوند زده و در این میان بسیاری از نشانه‌ها و المان‌های کارهای قبلی خود را نیز کاملا حفظ کرده است. آخرین فیلم دل تورو تحت عنوان شکل آب (The Shape of Water) در جشنواره‌ی ونیز امسال، جایزه‌ی شیر طلایی را از آن خود کرد.

Trollhunters

مارک همیل که یکی از پرکارترین هنرمندان ۴ دهه‌ی اخیر سینما و تلویزیون به حساب می‌آید پیش از این در بیش از دویست انیمیشن سینمایی و سریالی و همچنین بازی‌های ویدئویی به صداپیشگی پرداخته که از مهم‌ترین آنها می‌توان به مرد عنكبوتی نهایی (Ultimate spider-man)، وقت ماجراجویی (Adventure Time)٬ اژدهاسواران برک (Dragons: Riders of Berk) و آواتار: آخرین بادافزار (Avatar: The Last Airbender) اشاره کرد. او همچنین در ده‌ها مجموعه انیمیشن از جمله لیگ عدالت (Justice League) به جای شخصیت جوکر صحبت کرده است. دیوید بردلی کهنه کار نیز پیش از این در انیمیشن حکایت‌های کانتربری (The Canterbury Tales) و لینا هیدی در مجموعه‌ی موش خطرناک (Danger Mouse) به صداپیشگی پرداخته‌اند.

فصل اول شکارچیان ترول (Trollhunters) در تاریخ بیست و سوم دسامبر ۲۰۱۶ (۳ دی ۱۳۹۵) در قالب ۲۶ قسمت در شبکه استریم نت‌ فلیکس (Netflix) منتشر شد که ضمن جلب رضایت تماشاگران، از سایت معتبر راتن تومیتوس (Rotten Tomatoes) امتیاز ۹۴ درصد را دریافت کرد.  فصل دوم این مجموعه در قالب ۱۳ قسمت اواخر سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد با این حال نت فلیکس هنوز زمان دقیق انتشار آن را اعلام نکرده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده