// پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۵

جک هیوستون به گروه بازیگران فیلم The Irishman پیوست

جک هیوستون، بازیگر سریال Boardwalk Empire، در فیلم جدید مارتین اسکورسیزی تحت عنوان The Irishman به ایفای نقش خواهد پرداخت.

در شرایطی که تصویربرداری فیلم ایرلندی (The Irishman) به کارگردانی مارتین اسکورسیزی به‌تازگی در شهر نیویورک آغاز شده است، جک هیوستون، بازیگر انگلیسی نیز به فهرست ستارگان مطرح این فیلم همچون رابرت دنیرو، جو پشی، هاروی کایتل و آل پاچینو اضافه خواهد شد.

رابرت دنیرو در این فیلم نقش فرانک شیران، معروف به ایرلندی را ایفا می‌کند که در کنار فعالیت به‌عنوان رئیس اتحادیه‌ی کامیون داران، در زمینه‌ی جنایت‌های سازمان‌یافته با تعدادی از سران خانواده‌های مافیایی از جمله راسل بوفالینو (پشی) و آنجلو برونو (کایتل) به همکاری می‌پردازد. او مدتی پیش از مرگش اعتراف کرده که جیمی هوفا (پاچینو)، رئیس اتحادیه‌ی کارگران آمریکا و یکی از دوستان سابقش را به سفارش مافیا به قتل رسانده است.

تا بدین لحظه هنوز اطلاعات خاصی در رابطه با نقش هیوستون در فیلم The Irishman منتشر نشده است. از بازیگران دیگر فیلم می‌توان به ری رومانو در نقش بیل بوفالینو، جانشین راسل بوفالینو، بابی کاناوله در نقش جو گالو معروف به جوی دیوانه و لری رومانو در نقش فیل تستا معروف به جولیوس سزار گانگسترهای فیلادلفیا شاره کرد.

استیون زایلیان کار اقتباس فیلمنامه‌ی «ایرلندی» را از کتاب شنیده‌ام خانه‌ها را رنگ می‌کنی (I Heard You Paint Houses) نوشته‌ی چارلز برانت بر عهده داشته است. عنوان این کتاب به نخستین مکالمه‌ی فرانک شیران و جیمی هوفا اشاره دارد که در آنجا هوفا از عبارت رنگ کردن خانه‌ها به معنای کشتن اشخاص استفاده می‌کند.

jack huston

جک هیوستون ۳۴ ساله پیش از این در سریال امپراطوری بورداک (Boardwalk Empire) سابقه‌ی بازی در نقشی گانگستری را دارد که خود مارتین اسکورسیزی نیز یکی از تهیه‌کنندگان اصلی این مجموعه به حساب می‌آید. از دیگر آثار مطرحی که هیوستون در آنها نقش‌آفرینی کرده می‌توان به فیلم‌های درود بر سزار (Hail, Caesar)، غرور و تعصب و زامبی‌ها (Pride and Prejudice and Zombies) و بازسازی فیلم حماسی بن هور (Ben-Hur) اشاره کرد.

ایرلندی برای اینکه مجوز حضور در اسکار سال آینده را به دست بیاورد، اواخر سال ۲۰۱۸ به‌صورت محدود در آمریکا و چند کشور اروپایی به روی پرده خواهد رفت، ولی عرضه‌ی اصلی آن از طریق شبکه‌ی استریم نت فلیکس و به احتمال فراوان در اوایل سال ۲۰۱۹ صورت خواهد گرفت.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده