نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۶

انتشار تیزر، تصاویر و پوستر جدید سریال The Punisher

مارول و نت فلیکس اخیرا تیزر، تصاویر و پوستر جدیدی از سریال مورد انتظار پانیشر (The Punisher) را منتشر کرده‌اند.

بخش تلویزیونی مارول و شبکه نت فلیکس به‌تازگی تیزر جدیدی را از سریال The Punisher منتشر کرده‌اند. در این تیزر کوتاه که زمان آن ۱۵ ثانیه است، شاهد اطلاعاتی هستیم که گفته می‌شود اطلاعاتی از داستان، شخصیت‌های سریال و شخصیت منفی این سریال فاش می‌کند. همچنین هنوز تاریخ رسمی برای انتشار سریال The Punisher اعلام نشده است. این سریال دارای یک پنل در نمایشگاه نیویورک کامیک کان است و انتظار می‌رود که اولین تریلر رسمی این سریال به‌همراه تاریخ پخش آن، در این پنل منتشر شود. شما در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

علاوه بر این، تصاویر جدیدی از سریال The Punisher منتشر شده که اولین قسمت این سریال را نشان می‌دهد. در این تصاویر شاهد حضور شخصیت‌هایی چون فرانک کسل ملقب به پانیشر با بازی جان برنتال، کارن پیج با بازی دبورا آن ول، میکرو با بازی ایبون ماس-بچراک و بیلی روسو با بازی بن بارنز دیده می‌شوند. همچنین نت‌فلیکس و مارول پوستر جدیدی را نیز از سریال The Punisher منتشر کرده‌اند. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر و پوستر را مشاهده کنید:

جان برنتال در نقش فرانک کسل/پانیشر، بن بارنز در نقش بیلی روسو (جیگساو)، ایبون ماس-بچراک در نقش دیوید لیبرمن (میکرو)، دنیل وبر در نقش لوئیس والکوت، جیسون آر. مور در نقش کرتیس هویل، پال شولز در نقش راولینز، جیمی ری نیومن در نقش سارا لیبرمن، مایکل ناتانسون در نقش سام استاین، دبورا آن ول در نقش کارن پیج، شهره آغداشلو در نقش فرح مدنی و امبر رز روا در نقش دایانا مدنی، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال The Punisher حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ماه گذشته، سریال The Defenders (دیفندرز) از شبکه نت فلیکس منتشر شد. در پایان قسمت پایانی این سریال، تیزر تریلر کوتاه سریال The Punisher نشان داده شد و برای اولین بار تصاویر کوتاهی از این سریال بسیار مورد انتظار را مشاهده کردیم. همچنین اوایل این ماه، تیزر کوتاه دیگری از این سریال به‌همراه نام احتمالی قسمت‌های آن منتشر شد. سریال The Punisher در ۱۳ قسمت تولید شده و کار ساخت آن بر عهده استیو لایت‌فوت بوده است. این سریال قرار است از شبکه نت‌فلیکس منتشر شود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده