نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۹

شروع فوق العاده فیلم Spider-Man: Homecoming در چین

اکران فیلم Spider-Man: Homecoming به‌تازگی در کشور چین آغاز شده و این فیلم شروع فوق العاده‌ای را در این کشور داشته است.

سرانجام اکران فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) در کشور چین آغاز شد و این فیلم شروع بسیار خوبی را در این کشور داشته است. این فیلم تنها در روز جمعه ۲۲.۲ میلیون دلار فروخته است و طبق پیش بینی‌های منتشر شده، مجموع فروش فیلم Spider-Man: Homecoming در سه روز نخست اکرانش در کشور چین حدود ۷۰ تا ۷۵ میلیون دلار خواهد بود. بدین ترتیب مجموع فروش این که فیلم در حال حاضر ۷۴۹ میلیون دلار است، به بیش از ۸۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان افزایش خواهد یافت و تبدیل به هفتمین فیلمی خواهد شد که در سال ۲۰۱۷ مجموع فروش جهانی آن از مرز ۸۰۰ میلیون دلار عبور کرده است.

همچنین پس از فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) و فیلم Avengers: Age of Ultron (انتقام‌جویان: عصر اولتران)، فیلم Spider-Man: Homecoming سومین شروع برتر در کشور چین را در بین فیلم‌های دنیای سینمایی مارول داشته است. فوربس پیش بینی می‌کند که اگر فروش این فیلم مانند دیگر فیلم‌های دنیای سینمای مارول در کشور چین باشد، مجموع فروش این فیلم بین ۱۲۵ تا ۱۵۰ میلیون دلار در بازار این کشور خواهد شد و تبدیل به پر فروش‌ترین فیلم ابرقهرمانی در سال ۲۰۱۷ می‌شود. در حال حاضر فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 (نگهبانان کهکشان نسخه. ۲) با فروشی معادل ۸۶۳.۳ میلیون دلار، پر فروش‌ترین فیلم ابرقهرمانی در سال ۲۰۱۷ میلادی است.

همچنین اگر فیلم Spider-Man: Homecoming کار خود را با فروشی معادل ۸۸۰ میلیون دلار به پایان برساند، پس از فیلم Spider-Man 3 (مرد عنکبوتی ۳) که ۸۹۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروخته است، تبدیل به دومین فیلم پر فروش مجموعه مرد عنکبوتی می‌شود. در حال حاضر فیلم Spider-Man با فروشی معادل ۸۲۱ میلیون دلار و فیلم Spider-Man 2 (مرد عنکبوتی ۲) با فروشی معادل ۷۸۴ میلیون دلار، بالاتر از فیلم Spider-Man: Homecoming قرار دارند. همچنین اگر روند فروش خوب این فیلم در کشور چین ادامه داشته باشد و حتی بهتر شود، ممکن است مجموع فروش جهانی فیلم Spider-Man: Homecoming از مرز ۹۰۰ میلیون دلار نیز عبور کند. همچنین طی روزهای اخیر دو پوستر جدید برای بازار چین از این فیلم منتشر شده است که شما در ادامه می‌توانید این دو پوستر را مشاهده کنید:

Spider-Man: Homecoming Chinese Poster

Spider-Man: Homecoming Chinese Poster

دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. تاکنون بازگشت تام هالند برای بازی در نقش پیتر پارکر ملقب به مرد عنکبوتی، در این فیلم تایید و اعلام شده است. جان واتس که مسئولیت کارگردانی فیلم Spider-Man: Homecoming را بر عهده داشته است نیز برای کارگردانی دنباله آن باز خواهد گشت. علاوه بر این، کریس مک‌کنا و اریک سامرز که کار نوشتن فیلمنامه فیلم اول را بر عهده داشتند، در حال انجام مذاکرات نهایی با سونی پیکچرز برای نوشتن داستان و فیلمنامه دنباله این فیلم هستند.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده