نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۱

نیک بلاد در فصل پنجم سریال Agents of SHIELD بازخواهد گشت

علی رغم خداحافظی احساسی نیک بلاد در نقش لنس هانتر از سریال ماموران شیلد (Agents of S.H.I.E.L.D.)، مثل اینکه قرار است در فصل پنج دوباره شاهد حضور وی باشیم.

علی رغم خداحافظی احساسی که نیک بلاد در نقش لنس هانتر و در فصل سوم سریال ماموران شیلد (Agents of S.H.I.E.L.D.) داشت و در پی آن براساس گزارشات قرار بود اسپین آفی از شخصیت او و شخصیت ماکینگ‌برد با بازی آدریان پالیکی ساخته شود، حال به نظر می‌رسد که پروژه ساخت اسپین آف کمی با مانع روبه‌رو شده است. علاوه بر آن، براساس اخبار به دست آمده از خبرگزاری EW، نیک بلاد قرار است در جدیدترین و پنجمین فصل سریال Agents of S.H.I.E.L.D. با شخصیت لنس هانتر دوباره به جمع بازیگران این مجموعه تلویزیونی بازگردد.

علاوه بر اینکه در حال حاضر ما اطلاعات خیلی کمی از فصل پنجم سریال Agents of SHIELD داریم، هنوز هیچ تاریخی هم به طور رسمی برای شروع پخش این مجموعه تلویزیونی محبوب تعیین نشده است. اما علی رغم این بی‌خبری‌ها، ما حداقل این را می‌دانیم که این مجموعه تلویزیونی بعد از اتمام پخش فصل اول جدیدترین اثر مارول استودیو یعنی سریال اینهیومنز (Inhumans) که دارای هشت قسمت است، در شبکه ABC پخش خود را آغاز خواهد کرد.

در سریال Marvel’s Agents of SHIELD بازیگران ستاره‌ای همچون کلارک گرگ در نقش فیل کولسن، مینگ-نا ون در نقش مامور ملیندا می، کلویی بنت در نقش دیزی جانسون ملقب به اسکای، الیزابت هنستریج در نقش جما سیمونز، هاردینگ سیمونز در نقش آلفانسو مکنزی ملقب به مک و جیسون اومارا در نقش جفری میس هنرنمایی خواهند کرد.

بازیگران مهمان فصل چهارم سریال ماموران شیلد مارول عبارتند از: ناتالیا کوردووا باکلی در نقش الینا رودریگز ملقب به یویو، گابریل لونا در نقش رابی رِیِس ملقب به روح‌سوار، مالوری جنسن در نقش آیدا، ادریان کیوان پاسدار در نقش سرتیپ ژنرال گلین تالبوت، جوردن ریورا در نقش هوپ مکنزی، پاتریک کاوِنا در نقش بووروز، زاک مک‌گاون در نقش آنتون آیوناو، جوریس جرسکی در نقش سرگئی و زیبی آلن در نقش ال تی اوانز.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده