نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

جرد لتو از احساس مبهمی که درباره فیلم های جوکر دارد می‌گوید

جرد لتو در گفتگویی اعلام کرد که همانند طرفداران دنیای سینمایی دی سی، درباره اتفاقاتی که در این دنیای سینمایی و مخصوصا بر سر فیلم‌های اختصاصی جوکر می‌افتد گیج شده است.

در مراسم انتشار رسمی بازی Destiny 2 از کمپانی بانجی که اخیرا برگزار شد، جرد لتو به طور رسمی تایید کرد که فیلم اختصاصی جوکر و همچنین اسپین آف فیلم جوخه انتحاری (Suicide Squad) که به طور اختصاصی روی دو شخصیت جوکر و هارلی کویین تمرکز دارد، در حال حاضر مشغول طی کردن مراحل مختلف تولید خود هستند.

آیا می‌دانستید که جرد لتو یکی از بزرگ‌ترین طرفداران بازی Destiny 2 است؟ در مراسم انتشار این بازی و در مصاحبه کوتاهی که گزارشگر یکی از خبرگزاری‌ها با لتو انجام داد، از او سوال شد که آیا اخبار اخیری که درباره فیلم مستقل جوکر (که نقش آن احتمالا توسط لئوناردو دی کاپریو ایفا شود) و همچنین فیلم هارلی کویین و جوکر منتشر شده و حاکی از آن است که هر دو اثر به‌طور همزمان در حال توسعه و تولید هستند درست است یا خیر. بر اساس گفته‌های خود مصاحبه‌کننده، مثل اینکه او خیلی از شنیدن اخبار ضد و نقیض مختلف گیج شده است، اما به نظر می‌رسد که وی تنها کسی نیست که این حس را دارد. جرد لتو در این مصاحبه درباره سوالی که از او پرسیده شد این‌گونه عنوان کرد:

درست است. من فکر می‌کنم هر دوی آنها در حال توسعه هستند. من هم همانند بقیه کمی گیج شده‌ام، زیرا در حال حاضر جریانات خیلی زیادی در دنیای دی‌سی در حال اتفاق افتادن است.

در ادامه این مصاحبه، جرد لتو صحبت‌های بیشتری کرد و اطلاعات دیگری را به حرف‌های خود اضافه کرد تا به نوعی تمامی شایعات و خبرهای کذبی را که درباره ناراحتی او مبنی بر اینکه کمپانی برادران وارنر قرار است بازیگر دیگری را به جای شاهزاده دلقک جرم و جنایت قرار دهد مطرح شده بود، تکذیب کرد. لتو عنوان کرد:

من عاشق شخصیت جوکر هستم. او واقعا کاراکتر خوبی است و ایفای نقش این شخصیت فوق‌العاده سرگرم‌کننده است. اما دنیای سینمایی، دنیای خیلی بزرگی است و وقتی تو نقش یک شخصیت به‌طور مثال جوکر را بازی می‌کنی، هیچ تعهد و مالکیتی در آنجا وجود ندارد و تضمینی نیست که تو در فیلم بعدی هم بتوانی آن را بازی کنی. تو این افتخار را داری که این نقش را برای یک مدت کوتاه در اختیار داشته باشی و بعد از آن باید این شخصیت را پس بدهی. در حال حاضر فیلم‌هایی هستند که مراحل تولید خود را طی می‌کنند و من خیلی برای آنها هیجان دارم که ببینم در آخر روی پرده سینما چه خواهند شد.

به نظر شما تصمیم کمپانی برادران وارنر چیست؟ چرا می‌خواهد فیلم‌های جدیدی خارج از دنیای سینمایی خود بسازد که در حال حاضر آثار این‌چنینی در دنیای سینمایی‌شان وجود دارد؟ به نظر شما قصد دارد دنیای چندگانه بسازد یا فقط می‌خواهد در پروژه‌های جدید کمی خودش را از قوانین دست و پا گیر و محدود کننده دنیای سینمایی رها کند؟


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده