نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۵

ساخت فصل بعدی سریال Twin Peaks قطعی نشده است

کایل مریت مک لاکلن، بازیگر اصلی سریال Twin Peaks (تویین پیکس)، می‌گوید در مورد ساخت فصل جدید این سریال هنوز صحبتی با وی نشده است.

بعد از پایان‌ تیره‌وتار، عجیب‌وغریب و در عین حال مشوش آخرین ساخته دیوید لینچ که البته بسیاری از طرفداران وی را راضی کرد، حال بینندگان فصل سوم سریال Twin Peaks منتظرند تا ببینند که سازندگان چه برنامه‌ای برای ساخت فصل‌های بعدی در سر دارند. سؤالات زیادی بی‌پاسخ مانده و البته سؤالات زیادی هم مطرح شده است. در مجموع خیلی موضوعات در این فصل باز شده است که جای کار بسیار دارد. این موضوع در مورد ستاره اول این سریال، یعنی کایل مریت مک‌لاکلن و پرونده‌ای که در دست دارد هم صدق می‌کند.  

کایل مریت مک‌لاکلن در مصاحبه با سایت دِدلاین (Deadline) گفت که در قسمت آخر، شخصیت کوپر به جاهای خوبی می‌رسد و بسیار پیشرفت دارد، اما در عین حال نمی‌داند و مطمئنن نیست که دقیقاً اکنون در کجای ماجرا قرار دارد. از نظر وی قسمت آخر سریال Twin Peaks فوق‌ا‌لعاده بود.  

TP

فصل سوم به پایان رسیده است و بسیاری انتظار دارند که به‌زودی شاهد ساخت فصل بعدی سریال درام، جنایی و رازآلود Twin Peaks باشند؛ موضوعی که البته به نظر به این زودی‌ها اتفاق نخواهد افتاد و کایل مریت مک‌لاکلن اعلام کرد که مطلقاً هیچ صحبتی با وی در مورد ساخت فصل‌های بعدی این سریال نشده است. دیوید نوینز، رئیس شبکه شوتایم (Showtime) نیز پیش از این چندان خوشبینانه از ساخت فصل‌های بعدی سریال Twin Peaks سخن نگفته بود.

البته هنوز هیچ چیز به‌صورت رسمی اعلام نشده و این صحبت‌ها بدین معنا نیست که قطعاً پخش سریال Twin Peaks متوقف شده است. شبکه شوتایم گفته است که آن‌ها منتظر اعلام برنامه کاری دیوید لینچ هستند و باید تا آن زمان صبر کرد. فصل سوم سریال Twin Peaks بعد از ۲۶ سال دوباره از سرگرفته شد و خبر لغو ساخت فصل‌های بعدی مطمئناً خبر خوبی برای طرفداران دیوید لینچ و این سریال نخواهد بود.

کایل مریت مک‌لاکلن، شریل لی، شریلین فن، جیمز مارشال، اورت مک‌گیل، مدشن امیک، وندی روبی، پگی لیپتون، وارن فراست، میگوئل فرر و دانا اشبروک، از جمله بازیگرانی بودند که در فصل سوم این سریال نقش‌آفرینی کردند. 

نقد قسمت‌های ۱ تا ۶ سریال Twin Peaks و نیز نقد قسمت هشتم این سریال را پیش از این به قلم رضا حاج‌محمدی منتشر کردیم. وی در مورد سریال Twin Peaks چنین گفت که تماشای «تویین پیکس» مثل برعکس چرخیدن چرخ‌دهنده‌های مغز آدم است و این فصل «تویین پیکس» سرشار از لحظات گوناگونی است که در عین عادی بودن، فوران‌کننده‌ی احساسات آشفته‌‌ی مختلفی هستند.

 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده