نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵

تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم Spider-Man: Homecoming اعلام شد

کمپانی مارول استودیو و سونی پیکچرز تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم Spider-Man: Homecoming را تایید و اعلام کردند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی مارول استودیو و سونی پیکچرز تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) به‌همراه محتویات آن را رسما تایید و اعلام کردند. در ابتدا نسخه دیجیتالی این فیلم در تاریخ ۲۶ سپتامبر امسال (۴ مهر) منتشر خواهد شد. سپس نسخه خانگی فیلم Spider-Man: Homecoming که شامل نسخه بلوری، DVD و 4K Ultra HD می‌شود، در تاریخ ۱۷ اکتبر امسال (۲۵ مهر) عرضه خواهد شد. نسخه بلوری این فیلم شامل بیش از یک ساعت محتوای اضافه خواهد بود. طبق گفته مارول، محتوای اضافه این فیلم شامل چند صحنه حذف شده، هفت ویدیو از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری، گالری تصاویر، Gag Reel (ویدیوهایی شامل اشتباهات و خطاهای بازیگران در حین فیلم‌برداری) و غیره می‌شود. 

همچنین نسخه خانگی فیلم Spider-Man: Homecoming دارای یک بخش راهنمایی در مورد شخصیت مرد عنکبوتی نیز است که از جمله بخش‌های این قسمت می‌توان به نحوه ارتباط داشتن این فیلم با کامیک‌های مرد عنکبوتی اشاره کرد. همچنین بخش محتوای اضافه شامل چهار ویدیو متفاوت و دیده نشده از بخش کاپیتان آمریکا PSA با حضور کریس ایوانز نیز می‌شود. علاوه بر این، مارول تصویر روی جلد نسخه خانگی فیلم Spider-Man: Homecoming را منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Spider-Man: Homecoming Bluray

دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. تاکنون بازگشت تام هالند برای بازی در نقش پیتر پارکر ملقب به مرد عنکبوتی، در این فیلم تایید و اعلام شده است. جان واتس که مسئولیت کارگردانی فیلم Spider-Man: Homecoming را بر عهده داشته است نیز برای کارگردانی دنباله آن باز خواهد گشت. علاوه بر این، کریس مک‌کنا و اریک سامرز که کار نوشتن فیلمنامه فیلم اول را بر عهده داشتند، در حال انجام مذاکرات نهایی با سونی پیکچرز برای نوشتن داستان و فیلمنامه دنباله این فیلم هستند. طبق گفته مارول، در دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است از یک شخصیت شرور و منفی که پیش از این در هیچ یک از فیلم‌های مرد عنکبوتی استفاده نشده است، استفاده شود.

علاوه بر این، قرار است به‌جای آیرون من شاهد یک ابرقهرمان دیگر از دنیای مارول در دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming باشیم. اخیرا نیز سونی و مارول پوسترهای جدید و بسیار متفاوتی را از این فیلم برای بازار کشور چین منتشر کرده‌اند. فیلم Spider-Man: Homecoming در تیرماه امسال به‌روی پرده‌های سینما رفته است و طبق اطلاعاتی که وب‌سایت باکس آفیس موجو منتشر کرده، این فیلم تاکنون موفق شده بیش از ۳۲۵ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۷۴۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. تام هالند، مایکل کیتون، زندیا، دونالد گلاور، جیکوب باتالون، لورا هریر، تونی ریولوری، تاین دالی، بوکیم وودبین، مریسا تومه و رابرت داونی جونیور از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: Homecoming حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده