// پنجشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۵

حضور گری اولدمن در یک تریلر فراطبیعی

گری اولدمن در فیلم Mary به کارگردانی مایکل گوی، با موضوع یک کشتی اسرار‌آمیز به ایفای نقش خواهد پرداخت.

گری اولدمن، ستاره‌ی ۵۹ ساله‌ی انگلیسی سینما، در تریلری فراطبیعی تحت عنوان مری (Mary) به ایفای نقش خواهد پرداخت. مایکل گوی این فیلم را بر اساس فیلمنامه‌ای از آنتونی جاسوینسکی کارگردانی خواهد کرد و تاکر تولی (Limitless)، اسکات لامکین (Safe Haven)، الکساندرا میلچن (The Wolf of Wall Street) و اسکات لمبرت (Broken City) نیز به همراه شریک قدیمی اولدمن، داگلاس اوربانسکی کار تهیه‌کنندگی اثر را بر عهده خواهند داشت.

داستان فیلم مری درباره‌ی خانواده‌ای با مشکلات مالی فراوان است که از طریق یک حراجی، موفق به خرید یک کشتی قدیمی می‌شوند. آنها با امید اینکه بتوانند با کار روی این کشتی به درآمد مناسبی دست یابند آن را وارد آب‌های آزاد می‌کنند، ولی در ادامه اسرار وحشتناکی درباره‌ی این کشتی برای آنها آشکار می‌شود.

مایکل گوی که بیش از هر چیز به واسطه‌ی تصویربرداری سریال داستان ترسناک آمریکایی (American Horror Story) به شهرت رسیده است، در زمینه‌ی کارگردانی چندان کارنامه‌ی پرباری ندارد و شاید از مهم‌ترین سوابق وی در این عرصه بتوان به ساخت درام دلهره‌آور «مگان گم شده است» (Megan Is Missing) و کارگردانی یک قسمت از سریال نشویل (Nashville) و چهار قسمت از سریال American Horror Story اشاره کرد.

آنتونی جاسوینسکی نیز به عنوان نویسنده، فیلم‌های ترسناکی همچون کریستی (Kristy) و «ناپدید شدن در خیابان هفتم» (Vanishing on 7th Street) را در کارنامه دارد. آب های کم عمق (The Shallows) تنها اثر ساخته‌شده بر اساس فیلمنامه‌های جاسوینسکی به حساب می‌آید که پس از نمایش، به فروش قابل قبولی دست یافته است.

Gary Oldman

گری اولدمن در فیلم تاریک ترین ساعات (Darkest Hour) به کارگردانی جو رایت با بازی در نقش وینستون چرچیل، نخست وزیر بریتانیا در طول جنگ جهانی دوم، باعث شگفتی منتقدان شده است؛ تا جایی که از هم‌اکنون، وی را می‌توان یکی از نامزدهای مربوط به بخش بازیگری در فصل جوایز و احتمالا بخت نخست دریافت جایزه‌ی اسکار نامید. نمایش فیلم Darkest Hour از بیست و دوم نوامبر (۱ آذر) در آمریکا و از دوازدهم ژانویه (۲۳ دی) در بریتانیا آغاز خواهد شد. اولدمن اخیرا در فیلم قاتل شکارچی (Hunter Killer) به کارگردانی داناوان مارش، نقش رئیس جمهور روسیه را ایفا کرده است که توسط یک ژنرال یاغی روس ربوده می‌شود. او همچنین در دومین تجربه‌ی کارگردانی خود، به دنبال ساخت فیلم زندگی ادوارد مایبریج، عکاس انگلیسی و از پیشگامان صنعت سینما است که در صورت پیدا شدن منبع مالی مناسب، تولید پروژه در آینده‌ای نزدیک آغاز خواهد شد.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده