نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵

تصویر جدید سریال The Punisher حضور فرانک کسل در ارتش را نشان می‌دهد

مارول و نت فلیکس تصویر جدیدی از سریال The Punisher منتشر کرده‌اند که در آن شاهد حضور فرانک کسل در ارتش هستیم.

ماه گذشته، سریال The Defenders (دیفندرز) از شبکه نت فلیکس منتشر شد. در پایان قسمت پایانی این سریال، تیزر تریلر کوتاهی از سریال مورد انتظار پانیشر (The Punisher) نشان داده شد و برای اولین بار تصاویر کوتاهی از این سریال بسیار مورد انتظار مشاهده کردیم. همچنین اوایل این ماه، تیزر کوتاه دیگری از این سریال به‌همراه نام احتمالی قسمت‌های آن منتشر شد. حال مجله امپایر تصویر جدیدی از سریال The Punisher را منتشر کرده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

The Punisher

در این تصویر شاهد حضور جان برنتال، بازیگر نقش فرانک کسل ملقب به پانیشر هستیم. برنتال که پیش از این برای بازی در سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) شناخته شده بود، با ظاهری متفاوت در این تصویر حضور دارد و فرانک کسل را در دوران ارتش مشاهده می‌کنیم که لباس نظامی بر تن دارد. به نظر می‌رسد که در سریال The Punisher قرار است بخش‌هایی از گذشته کسل نیز نمایش داده شود. در واقع این تصویر زمانی را نشان می‌دهد که کسل هنوز در ارتش حضور داشته است و خانواده او هنوز زنده بودند و او هنوز به یک قاتل حرفه‌ای برای انتقام از کسانی که باعث مرگ خانواده‌اش شده بودند، تبدیل نشده بود.

شخصیت پانیشر در دنیای سینمایی مارول برای اولین‌بار در فصل دوم سریال Daredevil (دردویل) معرفی شد. با این حال، هنوز زمان انتشار فصل اول سریال The Punisher اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که این سریال در ماه نوامبر امسال پخش شودسریال The Punisher در ۱۳ قسمت تولید شده و کار ساخت این سریال بر عهده استیو لایت‌فوت بوده است. این سریال قرار است از شبکه نت‌فلیکس منتشر شود.

جان برنتال در نقش فرانک کسل/پانیشر، دنیل وبر در نقش لوئیس والکوت، جیسون آر. مور در نقش کرتیس هویل، پال شولز در نقش راولینز، جیمی ری نیومن در نقش سارا لیبرمن، مایکل ناتانسون در نقش سام استاین، دبورا آن ول در نقش کارن پیج، شهره آغداشلو در نقش فرح مدنی و امبر رز روا در نقش دایانا مدنی، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال The Punisher حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده