نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰

لئوناردو دی کاپریو گزینه محبوب کمپانی برادران وارنر برای نقش جوکر در فیلم مستقل این شخصیت

طبق شایعات منتشر شده، برادران وارنر در نظر دارد تا لئوناردو دی کاپریو را برای بازی در نقش جوکر در فیلم مستقل این شخصیت استخدام کند.

اوایل این ماه بود که کمپانی برادران وارنر و دی سی کامیکس از ساخت فیلم مستقل شخصیت جوکر (Joker) خبر دادند. این فیلم قرار است به ریشه‌های شخصیت جوکر بپردازد و کارگردانی آن بر عهده تاد فیلیپس، کارگردان فیلم The Hangover خواهد بود و مارتین اسکورسیزی نیز به عنوان تهیه کننده در این فیلم حضور خواهد داشت. در این فیلم قرار نیست جرد لتو ۴۵ ساله در نقش جوکر ظاهر شود و احتمالا از یک بازیگر جوان‌تر برای این نقش در فیلم Joker استفاده خواهد شد. با این حال، اتفاقات این فیلم قرار نیست در دنیای سینمایی دی‌سی جریان داشته باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، گفته می‌شود که لئوناردو دی کاپریو، بازیگر برنده جایزه اسکار برای فیلم The Revenant (از گور برخاسته) و بازیگر فیلم Titanic (تایتانیک) یکی از گزینه‌های محبوب و اصلی کمپانی برادران وارنر برای بازی در نقش دلقک شرور و محبوب دنیای دی سی است.

Martin Scorsese and Leonardo DiCaprio

دی‌کاپریو تاکنون در هیچ فیلم اقتباسی از دنیای کامیک حضور نداشته و در فیلم‌هایی چون دارودسته‌های نیویورکی (Gangs of New York)، هوانورد (The Aviator)، رفتگان (The Departed)، جزیره شاتر (Shutter Island) و گرگ وال استریت (The Wolf of Wall Street) با اسکورسیزی همکاری کرده است. حال به نظر می‌رسد ممکن است که حضور اسکورسیزی در این فیلم در استخدام دی‌کاپریو توسط برادران وارنر برای نقش جوکر تاثیر داشته باشد. منابع نزدیک به کمپانی برادران وارنر می‌گویند که هنوز هیچ پیشنهاد رسمی به دی‌کاپریو برای بازی در نقش جوکر داده نشده و همچنین این کمپانی هنوز با اسکورسیزی به توافق نهایی دست نیافته است.

هرچند اطلاعاتی از فهرست بازیگرانی که کمپانی برادران وارنر برای نقش جوکر در فیلم مستقل این شخصیت در نظر دارد، منتشر شده، اما این کمپانی در نظر دارد تا یک بازیگر سطح بالای هالیوود را برای بازی در نقش جوکر استخدام کند. اگر دی‌کاپریو ۴۲ ساله پیشنهاد برادران وارنر را رد کند، این کمپانی مذاکرات خود را با دیگر گزینه‌ها که نام آن‌ها فاش نشده است، آغاز می‌کند. همچنین گفته می‌شود که جرد لتو از ساخت فیلم دیگری از شخصیت جوکر بدون حضور و اطلاع او ناراحت است و احساس می‌کند که این نقش از او دزدیده شده است. 

Joker

گفته می‌شود که فیلم Joker قرار است یک فیلم جنایی خشن و غیرمنتظره باشد که اتفاقات آن در اوایل دهه ۸۰ میلادی در شهر گاتهام جریان خواهد داشت و این فیلم مشابه دیگر فیلم‌های دی‌سی نخواهد بود و بیشتر به فیلم‌های اسکورسیزی مانند فیلم Taxi Driver (راننده تاکسی)، شباهت خواهد داشت. فیلم مستقل شخصیت جوکر در حال حاضر نام و عنوان رسمی ندارد و اتفاقات آن قرار است در یک جهان سینمایی جدید از برادران وارنر که نام رسمی ندارد، جریان داشته باشد. کمپانی دی‌سی کامیکس مسئولیت ساخت و توسعه این دنیای سینمایی را بر عهده دارد و قرار است دارای خط‌های داستان متفاوت باشد و بازیگران جدید و متفاوتی در آن حضور داشته باشند. علاوه بر کارگردانی، فیلیپس به‌همراه اسکات سیلور، نویسنده فیلم 8Mile، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده خواهد داشت. هنوز تاریخی برای اکران این فیلم اعلام نشده است.

Suicide Squad

همچنین جرد لتو که اولین‌بار در فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) نقش جوکر را بازی کرد، قرار است در دنباله این فیلم و فیلم مشترک جوکر و هارلی کوئین نیز بازگردد. کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه فیلم مشترک جوکر و هارلی کوئین بر عهده گلن فیکارا و جان ریکوآ، کارگردانان فیلم Crazy, Stupid, Love (دیوانه‌وار، احمقانه، عشق)، خواهد بود. همچنین گفته می‌شود که ممکن است لتو در فیلم Gotham City Sirens (افسونگران شهر گاتهام) نیز حضور داشته باشد. پیش از لتو و در سال ۱۹۸۹، جک نیکلسون در فیلم Batman (بتمن) و در سال ۲۰۰۸، هیث لجر در فیلم The Dark Knight (شوالیه تاریکی) نقش جوکر را بازی کرده بودند


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده