// پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵

فیلم مشترک هارلی کویین و جوکر ساخته می‌شود

مارگو رابی و جرد لتو در فیلمی اختصاصی با محوریت دو شخصیت هارلی کویین و جوکر، دوباره مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

کمپانی برادران وارنر به دنبال ساخت فیلمی ویژه با حضور هارلی کویین و جوکر به عنوان شخصیت‌های اصلی کار بوده و گلن فیکارا و جان ریکوئا را نیز برای نویسندگی و کارگردانی این اثر در نظر گرفته است. مارگو رابی و جرد لتو که پیش از این در فیلم جوخه انتحار (Suicide Squad) در نقش هارلی و جوکر ظاهر شده بودند، در این فیلم نیز در نقش این دو شخصیت در مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

طبق اعلام استودیو، این اثر یک داستان عاشقانه‌ی جنایی بین دو قاتل خواهد بود که اتفاقات آن بخشی از جهان سینمایی DC را تشکیل می‌دهد. بدین ترتیب پروژه‌ی پیش رو، هیچ ارتباطی با فیلم مستقل جوکر که توسط تاد فیلیپس و به تهیه‌کنندگی مارتین اسکورسیزی ساخته خواهد شد ندارد.

هنوز هیچ‌گونه خبری مبنی بر تاریخ دقیق آغاز تولید این پروژه منتشر نشده است. با این حال با توجه به اصرار استودیو به سرعت بخشیدن به کار و بستن سریع قراردادها، به نظر نمی‌رسد که شروع تولید کار چندان به طول بینجامد.

برادران وارنر به منظور حفظ رقابت خود با محصولات موفق مارول و دیزنی، در سال‌های اخیر سعی کرده‌ علاوه بر بتمن و سوپرمن به عنوان شخصیت‌های اصلی DC، از پتانسیل شخصیت‌های دیگر این مجموعه نیز بهره ببرد و دست به تولید فیلم‌هایی نظیر جوخه انتحار، زن شگفت‌انگیز (Wonder Woman) و آکوامن (Aquaman) بزند. افسونگران شهر گاتهام (Gotham City Sirens) هم یکی دیگر از فیلم‌های آینده‌ی دنیای DC خواهد بود که در آن، مارگو رابی برای ایفای نقش هارلی کویین دوباره بازخواهد گشت.

Glenn Ficarra John Requa

فیکارا و ریکوئا که پیش از این در فیلم تمرکز (Focus) با مارگو رابی همکاری داشته‌اند، در سال‌های اخیر بیشتر در عرصه‌ی ساخت فیلم‌های کمدی فعال بوده‌اند که از آن میان می‌توان به فیلم‌های «دیوانه‌وار، احمقانه، عاشقانه» (Crazy, Stupid, Love) و «دوستت دارم فیلیپ موریس» (I Love You Phillip Morris) اشاره کرد. آنها همچنین دو تن از تهیه‌کنندگان فصل اول سریال موفق «این ما هستیم» (This Is Us) بودند و چهار قسمت از این مجموعه را نیز کارگردانی کردند.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده