نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵

حضور نویسنده دیگری در فیلم Top Gun: Maverick تایید شد

کمپانی پارامونت از حضور نویسنده دیگری در فیلم Top Gun: Maverick خبر داد. این کمپانی همچنین تاریخ شروع فیلمبرداری این فیلم را نیز اعلام کرد.

تیر ماه امسال بود که کمپانی پارامونت پیکچرز رسما ساخت فیلم تاپ گان: ماوریک (Top Gun: Maverick) برای اکران در تابستان سال ۲۰۱۹ را تایید و اعلام کرد. کارگردانی این فیلم بر عهده جوزف کوشینسکی خواهد بود. کوشینسکی که بیشتر برای کارگردانی فیلم Tron: Legacy (ترون: میراث) شناخته شده است، پیش از این در سال ۲۰۱۳ با تام کروز در فیلم Oblivion (فراموشی) همکاری کرده بود. ماه گذشته، در جریان فیلمبرداری یک صحنه از فیلم ماموریت غیر ممکن 6 (Mission Impossible 6)، تام کروز قرار بود یک بدلکاری را انجام بدهد؛ اما در حین پرش از یک ساختمان به سمت ساختمانی دیگر، به لبه ساختمان دوم برخورد می‌کند و دچار آسیب‌دیدگی می‌شود.

پس از حادثه‌ای که برای تام کروز در پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Mission Impossible 6 رخ داد، پارامونت تا اطلاعات ثانوی فیلمبرداری و تولید این فیلم را متوقف کرد. حال ممکن است که این موضوع روی زمان فیلمبرداری و تولید فیلم Top Gun: Maverick نیز تاثیر بگذارد. با این حال، این موضوع چندان نگران کننده نیست و بعید است تاثیری روی زمان اکران دنباله فیلم Top Gun (تاپ گان) بگذارد. طبق خبری که وب‌سایت FilmStarts منتشر کرده، جری بروکهایمر، تهیه‌کننده فیلم Top Gun: Maverick گفت اعتقاد دارد که این آسیب دیدگی تاثیری روی زمان اکران این فیلم نخواهد گذاشت و طبق برنامه فیلمبرداری و تولید این فیلم از ژانویه یا فوریه سال ۲۰۱۸ (دی-اسفند امسال) آغاز خواهد شد.

Top Gun

علاوه بر این، پارامونت اعلام کرد که اریک وارن سینگر به جمع نویسندگان فیلم Top Gun: Maverick اضافه شده و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را آغاز کرده است. او بیشتر برای نوشتن فیلمنامه فیلم American Hustle (حقه‌بازی آمریکایی) و فیلم Only the Brave شناخته شده است. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم پیش از این بر عهده پیتر کریگ، اشلی میلر، جاستین مارکس و زک استنتز بوده است. با این حال، به نظر می‌رسد که وارن سینگر وظیفه بازنویسی فیلمنامه فیلم Top Gun: Maverick را برای پیش از شروع فیلمبرداری و تولید این فیلم، بر عهده دارد. طرفداران بیش از چندین دهه در انتظار ساخت دنباله فیلم Top Gun بوده‌اند. بروکهایمر اضافه کرد که طی ۳۰ سال گذشته علاقه برای ساخت دنباله این فیلم همیشه وجود داشته است.

فیلم Top Gun: Maverick قرار است در تاریخ ۱۲ جولای ۲۰۱۹ (۲۱ تیر ۱۳۹۸) اکران شود.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده