نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

اطلاعات جدیدی از سریال جاسوسی Family Business منتشر شد

شبکه CBS در حال تولید و توسعه سریال جاسوسی با همکاری با گلن گلر و سازنده سریال خانم وزیر (Madam Secretary) یعنی باربارا هال است.

براساس گزارشات اخیر خبرگزاری Variety، شبکه CBS با همکاری باربارا هال سازنده سریال‌های تلویزیونی و گلن گلر مسئول سابق بخش سرگرمی همین شبکه، در حال تولید و توسعه سریال جدیدی هستند.

در حال حاضر این سریال با عنوان تجارت خانوادگی (Family Business) نام گذاری شده است. این سریال داستان چند نسل از ماموران جاسوسی سازمان سیا را حکایت می‌کند که داستان از قول کوچکترین نسل این خانواده روایت می‌شود. سه خواهر و برادر بالغ هستند که مدام با چشم و هم چشمی، رقابت، راز و رمزهای خود و اینکه می‌خواهند در جامعه جاسوسی خود از بقیه بهتر باشند و ردی از خود همه جا به جا بگذارند، دسته و پنجه نرم می‌کنند. باربارا هال در این پروژه نقش تهیه کننده اجرایی و نویسندگی را برعهده خواهد داشت، گلن گلر هم در کنار باربارا هال یکی از تهیه کنندگان اجرایی خواهد بود. CBS Television Studios وظیفه تولید و پخش این سریال را برعهده گرفته است.

هال سابقه طولانی مدت و بلند بالایی در شبکه CBS دارد. جدیدترین اثری که از او به روی آنتن این شبکه رفته، سریال خانم وزیر (Madam Secretary) است که در حال حاضر تیم تولیدات در حال کار کردن بر روی فصل چهارم آن هستند. او همچنین سریال امی قاضی (Judging Amy) را ساخت که برای ۶ فصل و ۱۳۸ قسمت در شبکه CBS به روی آنتن رفته است. او سریال ژوان از آکاردیا (Joan of Arcadia) را هم برای این شبکه ساخت که برای ۲ فصل به روی آنتن رفت. او علاوه بر ساخت این پروژ‌ه‌ها، در آثار مختلفی مانند سریال میهن (Homeland)، سری سوم سریال نظم و قانون (Law & Order: Criminal Intent)، همسران ارتشی (Army Wives) و Northern Exposure نقش نویسندگی یا تولید آنها را برعهده داشته است. او همچنین با شرکت‌هایی مانند UTA، Brillstein Entertainment Partners و Ziffren Brittenham هم قراردادهای کاری‌ای را امضا کرده است.

بعد از اینکه گلن گلر در ماه می سمت خود را در بخش سرگرمی شبکه CBS ترک کرد، می‌توان گفت که این اولین پروژه‌ای است که قرار است او به طور رسمی وظیفه تهیه کنندگی آن را برعهده داشته باشد. زمانی که او دچار حمله قلبی شد و از این مسئله بسیار رنج می‌برد، در ماه مارس او نامه کوتاهی به کارمندان شرکت ارسال کرد و در آن اعلام کرد که قصد دارد مدت کوتاهی محیط کاری‌اش را ترک کند و تقریبا تا اواخر ماه می بازخواهد گشت. اما بعد از اینکه کارش را برای مدت کوتاهی ترک کرد، به طور ناگهانی تصمیم گرفت که دیگر بازنگردد. کلی کال که مدت زمان زیادی نقش رئیس بخش برنامه ریزی‌های این شبکه بود، برای این سِمَت انتخاب شد و بعد از آن تام شرمن از شبکه CW به عنوان معاون ارشد اجرایی برنامه ریزی منتصب شد. 


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده