// دوشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۵

اورلاندو بلوم در نقش اصلی سریالی فانتزی از آمازون

اورلاندو بلوم در سریال Carnival Row، محصول آمازون که ماجراهای آن در دوره‌ی نئو ویکتوریایی رقم می‌خورد، در نقش یک بازرس پلیس به ایفای نقش خواهد پرداخت.

اورلاندو بلوم، بازیگر انگلیسی مطرح دنیای سینما در نخستین حضور جدی تلویزیونی خود، در سریال Carnival Row، محصول آمازون، به عنوان شخصیت اصلی به ایفای نقش خواهد پرداخت. فصل اول این سریال در هشت قسمت یک ساعته تولید خواهد شد که تراویس بیچام (Pacific Rim) کار نوشتن فیلمنامه و پل مک‌گوگان (Lucky Number Slevin) کارگردانی مجموعه را بر عهده خواهد داشت. رنه اشواریا (Teen Wolf) در کنار بیچام، مک‌گوگان و خود اورلاندو بلوم تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه خواهند بود. بیچام پیش از این در سال ۲۰۰۵ فیلمنامه‌ی این مجموعه را تحت عنوان A Killing on Carnival Row به نگارش درآورده بود که در نهایت در لیست سیاه هالیوود قرار گرفت.

Carnival Row داستان خود را در قالبی فانتزی در شهری در دوره‌ی نئو ویکتوریایی روایت می‌کند. موجوداتی افسانه‌ای پس از گریز از سرزمینشان که دچار جنگ شده در این شهر گرد هم جمع می‌آیند و این حضور، آغازگر اختلافات و تنش‌هایی بین این موجودات و شهروندان می‌شود. در این میان، سلسله قتل‌هایی اسرارآمیز در حال رخ دادن است که نگرانی همگان را برانگیخته است. بلوم نقش بازرس پلیسی به نام رایکرافت فیلوستریت را ایفا می‌کند که روی قتل چند هنرمند کارناوال در حال انجام تحقیقات است.

پیش از این، کارگردانان بسیاری همچون گیرمو دل تورو، نیل جردن و تارسیم سینگ به دنبال ساخت نسخه‌ی سینمایی این داستان بودند که هیچ‌کدام از طرح‌ها در نهایت به نتیجه نرسید تا بدین ترتیب این پروژه راهی تلویزیون شود.

 Orlando Bloom

اورلاندو بلوم ۴۰ ساله پیش از این در چند مجموعه‌ی تلویزیونی به عنوان بازیگر مهمان حضور پیدا کرده است، ولی Carnival Row نخستین حضور وی به عنوان شخصیت ثابت یک سریال خواهد بود. او که عمده شهرتش را مدیون حضور در دو مجموعه‌ی ارباب حلقه ها (The Lord of the Rings) و دزدان دریایی کارائیب (Pirates of the Caribbean) است، اواسط سال جاری در فیلم کمدی ورزشی Tour de Pharmacy به کارگردانی جیک زیمانسکی، محصول شبکه HBO به ایفای نقش پرداخته است. از دیگر فعالیت‌های اخیر وی می‌توان به بازی در نقش اصلی فیلم S.M.A.R.T. Chase، محصول کشور چین اشاره کرد که اواخر ماه آینده به نمایش عمومی درخواهد آمد.

کار تصویربرداری Carnival Row از پاییز سال آینده آغاز می‌شود و طبق برنامه‌ریزی‌ها در سال ۲۰۱۹ از شبکه‌ی استریم آمازون پخش خواهد شد.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده