نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۹

فیلم جدید Puppet Master از آمازون منتشر خواهد شد

شبکه استریم آمازون پرایم اعلام کرد که فیلم Puppet Master: Axis Termination از این شبکه استریم منتشر خواهد شد.

تعداد بسیار کمی مجموعه ترسناک و فانتزی موفق وجود دارد که تنها با ذهن خلاق یک نفر طی دهه‌ها و نسل‌های مختلف ادامه داشته باشد. با این حال، چارلز بند یکی از این معدود افراد است که از سال ۱۹۸۹ تهیه کنندگی مجموعه و فیلم Puppet Master را بر عهده داشته است. اولین فیلم Puppet Master در سال ۱۹۸۹ منتشر شد و تاکنون ۱۰ فیلم از این مجموعه عروسکی ترسناک در طول ۲۸ سال گذشته منتشر شده است. حال بند در نظر دارد عجیب‌ترین و خشن‌ترین ماجراجویی این مجموعه را منتشر کند. فیلم Puppet Master: Axis Termination، یازدهمین فیلم مجموعه Puppet Master است که ادامه داستان دو فیلم گذشته این مجموعه با نام‌های Puppet Master: Axis of Evil و Puppet Master: Axis Rising است.

در فیلم Puppet Master: Axis Termination شاهد اتحاد ضد قهرمان‌های این مجموعه از جمله بلید، پین‌هد، تونلر، جستر، سیکس شوتر و لیچ وومن با گروهی از متفقین که دارای مشکلات روانی هستند، هستیم که قرار است با گروه جدیدی از عروسک‌های شیطانی نازی به رهبری اکسیس پاپتس، روبه‌رو شوند و با آن‌ها مبارزه کنند. پیروزی آن‌ها در این نبرد می‌تواند باعث آزادی دنیا از این عروسک‌های شیطانی شود. فیلم Puppet Master: Axis Termination قرار است از سرویس استریم Full Moon شبکه آمازون منتشر شوند و طبق گفته این شبکه استریم، این فیلم در سه قسمت تولید شده و قسمت اول آن با نام جنگ اسباب بازی‌ها (War Toys) قرار است در تاریخ ۱۵ سپتامبر امسال (۲۴ شهریور) از سرویس استریم Full Moon منتشر شود.

دو قسمت بعدی فیلم Puppet Master: Axis Termination قرار است در تاریخ ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) و ۲۹ سپتامبر (۷ مهر) امسال از سرویس استریم Full Moon منتشر شوند. علاوه بر این، نسخه خانگی فیلم Puppet Master: Axis Termination که شامل نسخه بلوری و DVD می‌شود نیز قرار است در ماه اکتبر امسال منتشر شود که شامل صحنه‌های حذف شده و اضافه نسبت به نسخه اصلی فیلم خواهد بود. با این حال، تاریخ دقیق انتشار این نسخه در زمان دیگری اعلام خواهد شد. همچنین پوستری از فیلم Puppet Master: Axis Termination منتشر شده که شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Puppet Master: Axis Termination


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده