نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۱

تریلر فصل 4 سریال Black Mirror منتشر شد

با اینکه هنوز اطلاعات دقیقی از زمان پخش فصل چهارم سریال Black Mirror (آینه سیاه) در دست نیست، اما نتفلیکس جزئیاتی از این فصل و تریلری از آن را منتشر کرده است.

طرفداران سریال Black Mirror بدانند که کم کم داریم به زمان شروع پخش آن نزدیک می‌شویم. به همین خاطر امروز شبکه نت فلیکس تریلری نفس‌گیر از مورد انتظارترین فصل این سریال تلویزیونی منتشر کرد که در آن می‌توانید نام قسمت‌ها و جزئیات خیلی کمی از آنها را بفهمید. شما می‌توانید در پایان همین پست این تریلر را مشاهده و دانلود کند.

تریلری که اخیرا توسط شبکه نت‌فلیکس منتشر شده، قسمت‌هایی از آنچه را که قرار است در فصل چهار رخ دهد به نمایش می‌گذارد. سریال Black Mirror کم و بیش مشکلاتی را که مردم قرن ۲۱ دارند به تصویر می‌کشد و هرکدام از قسمت‌های آن به طور مستقل نشان می‌دهد که تکنولوژی در آینده چه شکل وحشتناکی به خود می‌گیرد و چه بر سر بشریت می‌آورد. با اینکه اکثر قریب به اتفاق قسمت‌های این سریال به طور غم‌انگیز و ناراحت‌کننده‌ای به پایان می‌رسد، اما می‌توان گفت که در حال حاضر یکی از بهترین و محبوب‌ترین سریال‌های تولید شده تلویزیون است. به نظر می‌رسد که این سریال بیشتر به این خاطر به روی آنتن می‌رود که پتانسیل تکنو فوبیا یا ترس از تکنولوژی را در بینندگان به وجود آورد.

در یک کنفرانس مطبوعاتی، شبکه نت‌فلیکس عنوان تمامی قسمت‌ها، بازیگران، کارگردانان و همچنین نویسندگان آنها را اعلام کرد:

  • Arkangel:

بازیگران: رزمری دویت (بازیگر فیلم La La Land و سریال Mad Men)، برنا هاردینگ (بازیگر سریال A Place to Call Home) و اوون تیگ (بازیگر سریال Bloodline)

کارگردان: جودی فاستر 

نویسنده فیلمنامه: چارلی بروکر

  • USS Callister:

بازیگران: جسی پلمونس (بازیگر فیلم Black Mass و سریال Fargo)، کریستین میلیوتی (بازیگر فیلم The Wolf of Wall Street و سریال Fargo)، جیمی سیمپسون (بازیگر سریال Westworld و سریال House of Cards) و ميكايلا کول (بازیگر سریال Chewing Gum و فیلم Monsters: Dark Continent)

کارگردان: توبی هاینس (کارگردان Dr Who و سریال Sherlock)

نویسنده فیلمنامه: ویلیام بریجز و چارلی بروکر

  • Crocodile:

بازیگران: آندره‌آ ریسبرو (بازیگر فیلم Birdman و سریال Bloodline)، اندرو گاور (بازیگر سریال Outlander) و کران سونیا ساور (بازیگر فیلم Murdered By My Father)

کارگردان: جان هیلکات

نویسنده فیلمنامه: چارلی بروکر

  • Hang the DJ:

بازیگران: جورجینا کمپبل (بازیگر سریال Flowers و فیلم Broadchurch)، جو کول (بازیگر سریال Peaky Blinders و فیلم Green Room) و جرج بلگدن (بازیگر سریال‌های Versailles و Vikings)

کارگردان: تیم وان پاتن

نویسنده فیلمنامه: چارلی بروکر

  • Metalhead:

بازیگران: ماکسین پیک (بازیگر فیلم‌های The Theory Of Everything و The Village)، جیک دیویس (بازیگر سریال The Missing و فیلم A Brilliant Young Mind) و کلینت دایر (بازیگر فیلم Hope Springs)

کارگردان: دیوید اسلید (کارگردان سریال Hannibal و سریال American Gods)

نویسنده فیلمنامه: چارلی بروکر

  • Black Museum:

بازیگران: داگلاس هاج (بازیگر سریال‌های The Night Manager و Catastrophe)، لتیشیا رایت (بازیگر سریال Humans و فیلم Ready Player One) و بابس اولوسانمون (بازیگر سریال Roots و سریال The Defenders)

کارگردان: کالم مک کارتی 

نویسنده فیلمنامه: چارلی بروکر

این سریال در ابتدا از شبکه انگلیسی Channel 4 پخش می‌شد. بعد از مدتی، یعنی در سال ۲۰۱۵ نت‌فلیکس درخواست ۱۲ قسمت از این سریال را کرد که این ۱۲ قسمت را برای پخش تبدیل به فصل کرد. زمانی که سومین فصل از سریال آینه سیاه در شبکه نت‌فلیکس به روی آنت رفت، قسمت چهارم آن یعنی قسمت San Junipero تبدیل به یکی از بهترین‌های این سریال شد که تا به امروز هیچ‌کدام از قسمت‌های آن هنوز نتوانستند به این درجه از محبوبیت برسند. 

شبکه نت‌فلیکس تنها موردی که درباره زمان‌بندی فصل چهار سریال Black Mirror عنوان کرده عبارت «به زودی به روی آنتن خواهد رفت» است و به طور دقیق زمان شروع پخش آن را اعلام نکرده است. از آنجایی که فصل سه در اواخر ماه اکتبر به روی آنتن رفت، انتظار می‌رود که این فصل هم همانند فصل گذشته چند ماه دیگر پخش خود را آغاز کند.

برای دانلود تریلر از وب‌سایت آپارات اقدام کنید


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده